تمام کارهای VAR با فیفا هماهنگ شده است. ظالمانه است که بگویم از داوران راضی نیستم


ساعت: 19:16
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۱
کد خبر: 1907973

رئیس کمیته داوران اتحادیه فوتبال انگلیس گفت: اگر بگویم از داوری راضی نیستم بی انصافی است اما داوران بهتر می توانند قضاوت کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ خداداد افشاریان درباره داوری بیژن حیدری و کمک های او در این دیدار پس از دیدار سوپرجام فوتبال ایران که منجر به قهرمانی استقلال شد، اظهار کرد: تیم داوری ما بسیار باتجربه بود و می خواهید داوران خوبی را برای این دیدار انتخاب کنیم. خدا را شکر داوران خیلی خوب قضاوت کردند و هیچ تیمی مورد انتقاد قرار نگرفت. من بازی را ندیدم اما باید بگویم داوران روز خوبی داشتند.

وی درباره وضعیت ورود کمک داوران ویدئویی به فوتبال داخلی گفت: روز شنبه جلسه هیات مدیره برگزار می شود و می توان در این باره صحبت کرد اما منتظریم نامه ای بنویسیم تا هفته آینده اتفاقات خوبی برای VAR رخ دهد. اگر با شرکت مورد نظر خود قرارداد ببندیم، همه چیز با فیفا توافق خواهد شد و امیدواریم تا پایان فصل این سیستم را داشته باشیم.

رئیس کمیسیون داوران فوتبال ایران در پاسخ به این سوال که آیا از تصمیم داور راضی است، گفت: اگر بگویم راضی نیستم ظلم است. من راضی هستم اما داوران می توانستند بهتر قضاوت کنند و بیشتر پاس گل ها را هدایت کنند. با این حال ما به آینده امیدواریم.

افشاریان در پاسخ به این سوال که آیا بانی داوری به تعهدات خود عمل می کند یا خیر، گفت: بله. این شرکت فضایی را برای لباس داوری اجاره کرد و مبلغی را به فدراسیون فوتبال پرداخت کرد. ما با آن مشکلی نداریم.

وی با اشاره به تعداد زیاد داوران فوتبال در کشورمان خاطرنشان کرد: 54 نفر در آزمون های داوری ابتدای فصل موفق نشدند. به همین دلیل در هفته های اول به داوران جوان میدان دادیم. اینها تیم داوری ما هستند و ما در حال اپیلاسیون هستیم و می خواهیم چیزهای خوبی در آینده داشته باشیم.

یکی از اعضای هیات مدیره فدراسیون فوتبال درباره انتقادات مطرح شده درباره اضافه وزن عباس راکی، داور دیدار پرسپولیس و مس کرمان گفت: راکی ​​یکی از باهوش ترین داوران است و در این دیدار خیلی خوب قضاوت کرد. به نظر می رسد همه فکر می کنند که او چاق است، اما او امتحان نهایی را با موفقیت پشت سر گذاشت. در نیم فصل دوباره تست خواهیم داد و اگر داور بتواند تست های نیم فصل را پشت سر بگذارد در اختیار او خواهیم بود. راکی فقط در یک بازی در رفسنجان مشکل داشت.

دیدگاهتان را بنویسید