قطعا از نتیجه بازی با پیکان راضی نیستم/ در نقل و انتقالات مهاجم خوبی می آوریم


ساعت: 18:41
تاریخ انتشار: 1301/10/04
کد خبر: 1919868

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هنوز نقل و انتقالات را شروع نکرده ایم اما یک مهاجم خوب می گیریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از دیدار تیم های پرسپولیس و پیکان که با تساوی صفر بر صفر به پایان رسید، گفت: بازی پر جنب و جوش بود و هر دو تیم خوب بازی کردند. هر وقت توانستیم پاس بدهیم و وارد محوطه جریمه حریف شویم و از فضاها استفاده کنیم، شانس داشته باشیم. پیکان هم تیمی شایسته و خوبی است و اصول دفاعی را به خوبی رعایت می کند. همه مدافعان این تیم امروز بدون خطا بودند و تمرکز دفاعی خوبی داشتند. یک بار در نیمه اول وقتی توانستیم از خط دفاعی آنها بگذریم، داور آفساید اعلام کرد که قطعا آفساید نبوده است.

وی ادامه داد: در چنین مسابقاتی که بازی فشرده است و تیم حریف خوب دفاع می کند باید از موقعیت های تک به تک استفاده کرد که متاسفانه امروز این کار را نکردیم. قطعا از نتیجه بازی راضی نیستم، اما مهم این است که لیگ یک ماراتن و یک تورنمنت مستمر است و باید تلاش کنیم تا به سرعت خودمان را پیدا کنیم و ریکاوری روحی و جسمی خوبی برای بازی بعدی مقابل گلگر داشته باشیم. هفته خدا کنه در بازی پیش رو تمرکز خوبی داشته باشیم و از فرصت ها استفاده کنیم.

13 هفته از لیگ می گذرد و هنوز بازیکنانی مانند سعید صادقی، مهدی ترابی و… به شرایط ایده آل نرسیده اند، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال گفت: همه بازیکنانی که امسال به پرسپولیس آمدند معروف هستند و بازیکنانی بودند که فصل خوبی را پشت سر گذاشتند. بازیکنانی که نگه داشتیم عملکرد خوبی داشتند. نام بردن از اسامی اشکالی ندارد، در هر صورت ممکن است برای هر بازیکن یک دوره استراحت وجود داشته باشد. فکر می کنم تعطیلی لیگ به دلیل جام جهانی کمی شور و شوق را از بازیکنان خارج کرد. باید دوباره تمرینات بدنی انجام می دادیم و متأسفانه در آن زمان مشکلات زیادی داشتیم، از لغو مسابقات گرفته تا نبود زمین تمرین و اعتصاب برخی بازیکنان که برای ما چهار پنج جلسه تمرین خوب تمام شد و اخیراً لوکادیا ما را ترک کرد. یک بازیکن به آمادگی خوب و ذهن متمرکز نیاز دارد. ما باید این امکانات و مسائل را برای بازیکن فراهم کنیم. مطمئناً بازی به مسابقه بازیکنان تمرکز بیشتری خواهند داشت و باید این احساس را درک کنند و ادامه دهند که در رقابت سختی هستیم.

گل محمدی در پاسخ به این سوال گفت: در شرایطی هستیم که بازیکنان و مهاجمان به دنبال اعتماد ما هستند، باید این اعتماد و تمرکز را به آنها بدهیم. باید شرایطی را فراهم کنیم که بازیکن خودش را پیدا کند. از بازی به بازی دیگر مطمئن هستم که بازیکنان ما پیشرفت خواهند کرد. ما آنها را باور می کنیم. آنها در پرسپولیس قطعا توانایی های خودشان را دارند. پاکدل و عبدی بازیکنان خوب ما هستند و در دیدارهای بعدی به آنها نیاز خواهیم داشت. با آموزش خوب و تفکر مثبت می توانیم آنها را برگردانیم.

وی درباره جذب مهاجم برای جایگزینی لوکادیا و مطرح شدن علی علیپور به عنوان یکی از گزینه های جدی پرسپولیس گفت: چند نام مطرح می شود که هیچ کدام صحت ندارد. ما هنوز وارد نقل و انتقالات نشده ایم. با توجه به رقابت شدید بعد از این دو بازی، به دنبال مهاجمی خواهیم بود تا بازیکن خوبی بگیریم، اما هیچ تیمی در این شرایط مهاجمان خود را نمی فروشد یا قیمت های سرسام آور خارج از بودجه ما است. در هر صورت سعی می کنیم به موقع یک مهاجم خوب به دست آوریم.

دیدگاهتان را بنویسید