هنوز از نحوه بازی تیمم راضی نیستم و تیمی نیستیم که دوست دارم / نوید یک بازی خوب مقابل پرسپولیس را می دهم

ساعت: 20:51
تاریخ انتشار: 14/08/08
کد خبر: 1780544

رسول خطیبی سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک قول داد تیمش فردا مقابل پرسپولیس نمایش خوبی داشته باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رسول خطیبی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس گفت: در دیدار گذشته (مقابل فولاد) عملکرد خوبی داشتیم و با پیروزی به این دیدار رسیدیم. پرسپولیس جایگاه یکسانی دارد و هر دو تیم قدرتمند هستند. پرسپولیس تیم شریفی است و کادر فنی خوبی دارد. ما هم تیم آلومینیوم اراک بودیم و در مسابقات سخت نشان دادیم خوب هستیم. امیدوارم بتوانیم از امتیازاتی که هفته گذشته با بازیکنان کار کردیم به خوبی استفاده کنیم.

وی ادامه داد: قول می دهم بازی بسیار خوبی از آلومینیوم اراک خواهید دید. قطعا هر تیمی که بتواند از موقعیت های خود به خوبی استفاده کند پیروز میدان خواهد شد و امیدوارم این اتفاق برای بازیکنان ما بیفتد و با یک بازی خوب سه امتیاز را بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در مورد حساسیت بازی با پرسپولیس و اینکه فصل گذشته تنها شکست سرخپوشان در اراک بود، گفت: دوست داشتم در هر تیمی که بودم، تیمم شخصیت خوبی داشته باشد. خدا را شکر شخصیت “هنوز دوست دارم تیمم خوب بازی کند. در دو هفته اخیر فوتبال باکیفیتی ارائه کرده ایم. دوست دارم همه کسانی که فوتبال تیم من را می بینند لذت ببرند و همانطور که گفتم فردا قطعاً فوتبال زیبایی مقابل پرسپولیس خواهیم داشت. .

حتیبی همچنین درباره حمایت مردم اراک از آلومینیوم توضیح داد: روز اول که به لیگ برتر صعود کردیم، گفتم همه مردم اراک باید آلومینیومی باشند و زمان برد و حالا با شخصیتی که تیم ما همه افراد را پیدا کرده است و تیم اول آنها آلومینیوم است و مردم تیم شهر خود را دوست دارند و سپس به تیم های دیگر فکر می کنند.

وی در پاسخ به سوالی درباره میزان آمادگی بازیکنان آلومینیوم گفت: فصل نقل و انتقالات هنوز تمام نشده است و می توانیم بازیکنان جدیدی جذب کنیم. ما جزو تیم هایی بودیم که دیر تمرین را شروع کردیم و در این مدت بهترین ها را با توجه به شرایط تیم به خدمت گرفتیم.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم در مورد جذب این مهاجم نیز گفت: ما باشگاه را تعیین کردیم و تا جایی که می دانم با یک مهاجم کار را تمام کردیم و تا فردا نام او اعلام می شود. ما نفرات خود را جذب کرده ایم و با همان بازیکنان پیش می رویم، اما هنوز از نحوه بازی تیمم راضی نیستم و به تیمی که دوست دارم تبدیل نشده ایم. بدون شک پنج تا شش هفته طول می کشد تا به آمادگی کامل برسد. امیدوارم هر چه زودتر به شرایط ایده آل برسم و در نیم فصل دوم با قدرت و توان ظاهر شوم.

وی ادامه داد: دو بازیکن ما محروم شده اند و یک بازیکن مصدوم است و ما نداریم. من همیشه گفته ام که چه قبل و چه بعد از بازی، همه بازیکنان باید در دسترس تیم باشند و نظم و انضباط را رعایت کنند و تا کنون همه بازیکنان تمام تلاش خود را کرده اند و اگر بازیکنی شرایط را نداشته باشد در اختیار باشگاه قرار می گیرد. . ما همیشه باید تیم خود را حفظ کنیم و مرد و رسول خطیبی مهم نیستند و امیدوارم تا پایان فصل بتوانیم این چیزها را تماشا کنیم.

وی با بیان اینکه انتظارات هواداران از آلومینیوم افزایش یافته است، توضیح داد: در گفتگو با اعضای هیئت مدیره باشگاه گفتم که تیم شخصیت پیدا کرده است و باید برای حرفه ای شدن ساختار باشگاه تلاش کنیم و هیئت مدیره تایید کرد که A بسیار خوب است. کمپ باید در کنار کارخانه ساخته شود که تمام امکانات و کار دائمی باشگاه را دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید