از مدافعان تیمم راضی هستم اما در فاز هجومی باید برنامه بهتری داشته باشیم/ بازیکنان خارجی استقلال کیفیت بالایی دارند

ساعت: 18:45
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۱۸
کد خبر: 1790869

بیشتر بازی هایی که انجام دادیم بدبخت بودند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: از فاز دفاعی تیمم راضی هستم اما در حمله باید برنامه ریزی بهتری داشته باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فرهاد مجیدی سرمربی استقلال پس از پیروزی 3 بر صفر شاگردانش مقابل پیکان در نشست خبری گفت: در هر دو نیمه بهترین تیم در زمین بودیم و به بازیکنانم می گویم از ارائه این بازی خوب خسته نباشید. “امیدوارم این پیروزی ها در مسابقات بعدی هم ادامه داشته باشد. بازیکنانم خیلی خوب بازی کردند اما کیفیت زمین خیلی خوب نبود. فکر می کنم بازیکنانم فوتبال خوبی ارائه کردند.”

وی ادامه داد: بیشتر بازی هایی که به تساوی کشیدیم بد بود و در آن بازی ها بهترین تیم زمین بودیم اما از موقعیت های خود استفاده نکردیم. در این دیدار از موقعیت ها به خوبی استفاده کردیم و پیروز شدیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره اینکه آیا بعد از مدت ها موفق به گلزنی در نقل و انتقالات شده و آیا از عملکرد هافبک ها راضی است یا خیر، گفت: نه تنها از هافبک ها، بلکه از همه بازیکنانم راضی هستم. . در 5 بازی که با تساوی به پایان رسید، موقعیت های خوبی در مرکز از جناحین داشتیم، اما موقعیت های ما تبدیل به گل نشد. امروز بازی خوبی از خودمان انجام دادیم و بهترین تیم زمین بودیم.

مجیدی درباره بازی بعدی استقلال مقابل سپاهان اظهار داشت: همین الان با بازیکنان صحبت کردم و گفتم این دیدار تمام شده و از فردا آماده بازی مقابل سپاهان هستیم. سپاهان تیم خوبی است و بازیکنان باید از نظر روحی آماده شوند تا بتوانیم این دیدار را هم ببریم. سپاهان یکی از بهترین تیم های لیگ است. بازی سختی داریم و امیدوارم در این دیدار هم پیروز شویم.

وی تاکید کرد: خیلی خوشحالم که تیمم در 9 بازی تنها دو گل دریافت کرده و آن هم فقط در دو ضربه ایستگاهی. روی ضربات آزاد خیلی کار کردیم چون نتایج خوبی گرفتیم. چند روز پیش خوب تمرین کردیم و امروز از فرصت استفاده کردیم و پیروز شدیم اما باید در فاز هجومی به فکر اقدامات بهتری باشیم و تهاجمی تری بازی کنیم.

سرمربی استقلال در خصوص اینکه چه تیم هایی برای قهرمانی امسال رقابت می کنند، تصریح کرد: الان زود است که بگوییم کدام تیم رقابت می کند و کدام تیم گزینه قهرمانی است. فاصله ها در این فصل بسیار نزدیک است و هر تیمی که بخواهد قهرمان شود کار سختی دارد.

مجیدی در پایان درباره کیفیت بازیکنان خارجی تیمش گفت: من از آنها بسیار راضی هستم و این دو بازیکن فوق العاده هستند، مخصوصا رودی زستد با وجود اینکه امروز گل نزد، اما فکر می کنم بهترین بازیکن تیم ما بود. من از بسیاری از آنها راضی هستم و بازیکنان بسیار خوبی هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید