ما باید با هم باشیم تا لیگ بهتری داشته باشیم/همه قانون را رعایت کنند


ساعت: 13:02
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۴/۲۱
کد خبر: 1882567

مدیران عامل باشگاه باید در ارتباط نزدیک و مستمر با یکدیگر باشند

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: مدیران باشگاه باید ارتباط نزدیک و مستمری با یکدیگر داشته باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، میرشاد مجدی رئیس فدراسیون فوتبال در پایان دیدار با مدیران باشگاه گفت: جلسه امروز جدا از بحث تبلیغات محیطی، خوراک جدیدی به من داد. من خودم بچه فوتبال هستم اما امروز متوجه شدم که باید دائماً با مدیران اجرایی باشگاه ها ملاقات داشته باشیم تا نقاط ضعف و قوت را بررسی کنیم تا شرایط بهتری برای فوتبال باشگاهی در کشور ایجاد شود. من طرفدار نیستم. شعارها، اما اگر به حرف خود عمل کنیم، شرایط بهتری خواهیم داشت.

وی افزود: کمبود منابع مالی شرایط سختی را برای باشگاه ها ایجاد کرد. ما خیلی از هم دوریم، باید به هم نزدیک شویم و همدلی و همدلی کنیم. به عنوان یک فوتبالیست می گویم که باید با هم باشیم تا لیگ بهتری داشته باشیم.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: اگر چیزی در فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال قانون شد، همه به آن پایبند باشیم. لطفا قانون و اطلاعیه ها را جدی بگیرید. سازمان لیگ و باشگاه ها یکی است. باید به مسائل اخلاقی بیشتر توجه کنیم. در دنیا مسابقات بین المللی را می بینیم و می دانیم که هزینه تبلیغات چقدر روی دست بازیکنان است، اما آنها کلمه احترام را روی پیراهن خود می گذارند. ما به عنوان مسلمان باید به این مسائل توجه بیشتری داشته باشیم. همچنین از صداسیما می خواهم که بیش از گذشته به رشد و توسعه فوتبال کمک کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید