نمی توانیم یک اردوی ملی طولانی مدت داشته باشیم/ باید یک بازی دیگر قبل از جام جهانی داشته باشیم


ساعت: 10:59
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۷
کد خبر: 1897970

ما نمی توانیم نیم فصل را قبل از جام جهانی تمام کنیم.

رئیس کمیته برگزاری سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: فرض بر این است که یک بازی دیگر تا جام جهانی داریم اما نمی دانم چقدر قطعی است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ سهیل مهدی رئیس کمیته برگزاری سازمان لیگ فوتبال درباره دیدار با سرمربی تیم ملی گفت: کادرفنی که با کارلوس کی روش است بررسی های دقیقی درباره روزهای آینده و برنامه های ملی پوشان داشت. تیم و پیوستن لژیونرها. امسال با جام جهانی های قبلی متفاوت است و تیم های ملی می توانند یک هفته قبل از شروع مسابقات بازیکنان را تحویل بگیرند. لژیونرهای همه کشورها می توانند یک هفته مانده به جام جهانی به تیم های ملی بپیوندند. در عمل نمی توانیم اردوی طولانی مدت داشته باشیم.

وی در ادامه گفت: نمی توانیم نیم فصل را قبل از جام جهانی تمام کنیم. فشار بازی های لیگ خارج از برنامه است و مانند سایر تیم ها، چند هفته باقی مانده را به راحتی پشت سر خواهیم گذاشت. در طول مسابقات لیگ به اعضای تیم ملی شاغل در لیگ برتر چند روز فرصت داده می شود تا بهبودی خود را حفظ کرده و به باشگاه ها برگردند. بهترین موقعیت این بود که نیم فصل را تمام کنیم و بعد از جام جهانی نیم فصل دوم را شروع کنیم.


بیایید برنامه لیگ برتر 2-3 هفته آینده را اعلام کنیم

مهدی درباره برنامه مسابقات گفت: در فاصله زمانی باقیمانده تا شروع جام جهانی احتمالاً 5 یا 6 هفته دیگر مسابقات لیگ برگزار می شود و این رقابت ها تا شروع اردوی دائمی تیم ملی به حالت تعلیق در می آید. حداکثر هفته دوازدهم با این حال، برنامه های تیم ملی در اولویت هستند. با این برنامه جدید، تیم ها بین بازی ها استراحت بیشتری خواهند داشت. سعی می کنیم امروز برنامه لیگ برتر 2-3 هفته آینده را اعلام کنیم تا تیم ها بتوانند پرواز و سفر خود را برنامه ریزی کنند.

وی درباره برگزاری بازی ملی با روسیه تصریح کرد: از بازی روسیه اطلاعی ندارم. ما باید یک بازی دیگر قبل از جام جهانی داشته باشیم، اما نمی دانم چقدر قطعی است. برنامه ای از سوی سرمربی سابق تیم ملی اعلام شد و با توجه به نیاز او برنامه مسابقات قهرمانی را تنظیم کردیم. با تغییر سرمربی، تغییر برنامه منطقی است. این یک بحث خصوصی نیست. هر مربی بر اساس تعهدات و ذهنیت فنی خود به تجهیزات نیاز دارد.

مسئول کمیته برگزاری سازمان لیگ فوتبال در نهایت درباره برگزاری اردوی تیم ملی در امارات گفت: اطلاعی ندارم. اگر چنین است، آنها به ما چیزی نگفته اند. البته در واقع نمی توانند کمپ داشته باشند. شاید برای جام ملت های آسیا باشد. شاید چند روزی تا شروع جام جهانی باقی بماند.


ادامه مطلب؛

دیدگاهتان را بنویسید