ژاپن را شکست دهیم، قبل از فینال بسکتبال جام ملت های آسیا با استرالیا بازی نمی کنیم/ میشم بادامی در بازی قبل رکورد زد اما برای آنها برنامه داریم.


ساعت: 18:52
تاریخ انتشار: 25.04.1401
کد خبر: 1883632

با پیروزی در آخرین دیدار گروه راه بهتری برای صعود به فینال خواهیم داشت

سرمربی تیم ملی بسکتبال به ژاپن به عنوان رقیب اشاره کرد و گفت: با پیروزی مقابل این تیم مسیر بهتری برای موفقیت پیش می رود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال؛ سعید ارمغانی سرمربی تیم ملی بسکتبال درباره دیدار فردا مقابل ژاپن در مرحله گروهی جام ملت های آسیا گفت: دیدار با ژاپن از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است زیرا سرنوشت لیدر این بازی گروهی به نتیجه بستگی دارد.

ارمغانی ادامه داد: مقام اول این گروه از این جهت حائز اهمیت است که می توانیم دو روز استراحت کنیم و راه بهتری به فینال خواهیم داشت و در دیدار فینال با استرالیا می توانیم در چنین شرایطی بازی کنیم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال به ژاپن به عنوان تیم بسیار خوبی اشاره کرد و گفت: این تیم سرعت حرکتی بسیار بالایی دارد، در کات ها عملکرد خوبی دارند و با پاس های بیرونی سعی می کنند دفاع را بشکنند و شوت های 3 امتیازی بزنند.

سرمربی تیم ملی بسکتبال گفت: ژاپن در بازی قبل با 27 شوت 3 امتیازی رکورد زد و البته اقدامات مناسبی برای مقابله با این نوع بازی ها خواهیم داشت.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید