اگر عصبانی نشوید من فوتبالم را ادامه می دهم/ قطر، عربستان، استرالیا و ژاپن می روند، ممکن است با معجزه قهرمان آسیا شویم!

ساعت: 18:11
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۲۷
کد خبر: 1923104

بازیکن جدید تیم فوتبال هوادار گفت: اگر ناراحت نیستی فوتبالم را در این تیم ادامه می دهم!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مسعود شجاعی درباره پیوستن به تیم فوتبال هواداران تهران گفت: از این بابت بسیار خوشحالم. من تجربه همکاری با ساکت الهامی را داشتم و همکاری با او باعث افتخار خواهد بود. ما درک متقابلی داریم و می دانم الهامی از من چه می خواهد. بهترین چیزی که می توانم بگویم این است که او خیلی خوب از من بازی می کند.

وی با بیان اینکه قبلا با برخی از بازیکنان هواداران همبازی بوده و برای اولین بار با برخی از آنها بازی می کند، تصریح کرد: امیدوارم تا پایان فصل بتوانم به تیم هواداران کمک کنم و جایگاه بهتری در لیگ داشته باشم. جدول. خدا را شکر با تیم نساجی تمرین کردم و فقط دو سه روز است که با این تیم تمرین نکرده ام. از نظر بدنی مشکلی ندارم و در بهترین فرم هستم.

هافبک جدید هوادار در پاسخ به این سوال که آیا فوتبالش را در نفت آبادان به پایان می رساند، گفت: اگر برخی از دوستان ناراحت نباشند قطعا جواب مثبت نمی دهم. تا زمانی که احساس مفید بودن کنم و بتوانم در زمین به تیمم کمک کنم، به فوتبال ادامه خواهم داد. بحث آبادان مفصل است و نمی خواهم در این مورد صحبت کنم. چند سالی است که صنعت نفت به دلیل کم توجهی به حق خود نرسیده و جایگاهش بالاتر از اینهاست. شهر آبادان مظلوم است و به تیم صنعت نفت.

شجاعی درباره جدایی از نساجی گفت: با توجه به اینکه عاشق کارم هستم و عاشق فوتبال هستم، دوست دارم در زمین بازی مفید باشم. وقتی دیدم شاید کادر فنی نساجی به فوتبال من اعتقادی ندارد و من به آن عادت ندارم، می توانم جای دیگری مفید باشم.

وی در خصوص عملکرد تیم ملی ایران در جام جهانی 2022 قطر گفت: با آمادگی تیم، بازی های دوستانه و جو پیش از جام جهانی، تیم ملی به نتیجه معقولی دست یافت و بهتر از این نمی توانست باشد. این واقعیت فوتبال ایران است و ما از نظر تدارکات خیلی عقب هستیم. از سال 2006 شایعه شده بود که ما گروه خود را ترک خواهیم کرد، اما چگونه این کار را انجام دهیم؟ ما با سلام و برکت قیام نمی کنیم.

کاپیتان سابق تیم ملی ایران همچنین گفت: بخشی از این مشکل را غیرت بازیکنان ساخته و جان می دهند اما برای همه کشورها پیش می آید! بخشی از کار آماده سازی آنها برای تیم ملی است. ما همیشه به یاد داریم که یک یا دو ماه قبل از جام جهانی و حتی کمتر برنامه ریزی کنیم. یک سال پس از پایان جام جهانی، تیم های ثابت و بزرگ جهان در حال برنامه ریزی برای حضور قدرتمند در تورنمنت بعدی هستند و اینکه کدام بازیکنان از تیم ملی جدا می شوند.

شجاعی درباره نقش کارلوس کی روش در شکست 6 بر 2 تیم ملی ایران مقابل انگلیس گفت: کی روش سرمربی این تیم بود و نمی تواند بی تاثیر باشد. کل تیم در این شکست موثر بود و او هم در ترکیب تیم بود. با این حال فکر می کنم اگر شخص دیگری سرمربی بود، همین اتفاق می افتاد. می توانستیم هشت یا سه گل بزنیم. دو گل بیشتر یا سه گل کمتر. نتیجه به دست آمده حاصل برنامه ریزی و مدیریت فوتبال ما بود.

وی درباره انتظارات از قهرمانی ایران در جام ملت های آسیا تصریح کرد: همه همیشه توقع دارند و ممکن است ما هم همینطور باشیم اما چند ماه دیگر جام ملت های آسیا آغاز می شود و تیم ملی سرمربی ندارد. وقتی تکلیف تیم مشخص نیست چطور می توان انتظار (قهرمانی) داشت؟ اگر قطر و عربستان و استرالیا و ژاپن بروند شاید در این دو ماه اتفاقی بیفتد و قهرمان آسیا شدن معجزه باشد!

کاپیتان سابق تیم ملی کشورمان با اشاره به نیاز به جوان گرایی در این تیم خاطرنشان کرد: بازیکنان 19 یا 20 ساله انگلیسی از 17 سالگی در لیگ برتر بازی می کنند اما همچنان بازیکن 26 ساله را در نظر داریم. جوان بودن نمی دانستم ایران مسن ترین تیم جام جهانی است اما حالا دیگر نیازی به این سوال (جوانان) نیست. الان تیم خیلی خوبی داریم و باید این تیم را برای جام ملت های آسیا نجات داد. حالا چند بازیکن اضافه یا حذف کنید.

شجاعی با بیان اینکه فکر می کنم تیم ملی باید به جای بازی دفاعی به فکر بازی تهاجمی باشد، تغییر دیدگاه خود را بیان کرد: این دیدگاه از کجا می آید؟ من جرات هیچ مربی و تیمی را ندارم، اما شما لیگ برتر ایران را تماشا می کنید و کیفیت و سرعت بازی ها و کیفیت زمین را می بینید. زمانی که در ایران بازی نمی‌کردم، می‌گفتند ورزشگاه آزادی بهترین زمین ایران را دارد، اما در همان زمان گفتم زمین این ورزشگاه هم در حد استاندارد نیست.

وی با تمجید از زیرساخت های فوتبال قطر گفت: وقتی تیمی به لیگ ستارگان قطر می رود زمینی دارد که چمن آن از زمین های استادیوم های ما بهتر است. با این حال، گوشه یک کوچه هستیم. این مشکل از لیگ ما می آید و اگر کیفیت لیگ ما بالا برود، تیم ملی بهتری خواهیم داشت.

کاپیتان سابق تیم ملی ایران در پاسخ به این سوال که آیا دراگان اسکوچیچ در زمان هدایت تیم ملی درباره کاپیتانی تیم ملی با او گفتگویی داشته است، گفت: نه، صحبتی نشده است. قبل از شروع تمرینات تیم ملی با اسکوچیچ جلسه خصوصی داشتم و صحبت خاصی انجام نشد. از چند بازیکن و برنامه می گفت و همه چیز عادی بود.

شجاعی درباره تقسیم بندی ملی پوشان در آستانه جام جهانی قطر گفت: این موضوع در جام جهانی زیاد دیده نشد و هیجان جام جهانی همه چیز را فراگرفته بود. اگر این اتفاقات نمی افتاد خیلی بهتر بود. چنین مشکلاتی در همه کشورها وجود دارد. بیشتر اینجا!

در نهایت گفت: از رضا حدادیان (مالک باشگاه نساجی) به صورت ویژه تشکر می کنم. او فردی بزرگ، شریف و جاه طلب است که برای بهبود تیم سخت تلاش می کند. برای او و نساجی آرزوی موفقیت دارم. 1.5 سال فوق العاده ای را در نساجی سپری کردیم و تشکر فراوان از هواداران و بازیکنان این تیم و خبرنگاران قائم شهر. آنها در دو بازی با ظرفیت محدود به ورزشگاه آمدند و خیلی دوست داشتم آنها را ببینم اما نشد.

دیدگاهتان را بنویسید