هفتاد و ششمین جلسه هیات اجرایی شورای المپیک آسیا/ ارائه گزارش مقامات چین، ژاپن، قطر و عربستان از میزبانی بازی های آسیایی

ساعت: 17:24
تاریخ انتشار: 1400/08/29
کد خبر: 1785838

هفتاد و ششمین جلسه شورای اجرایی شورای المپیک آسیا با حضور رئیس کمیته ملی المپیک ایران برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ هفتاد و ششمین جلسه شورای اجرایی و چهلمین مجمع عمومی شورای المپیک آسیا بدون حضور شیخ احمد رئیس موقت OCA وی ظهر امروز در اتاق هیئت مدیره هتل هیلتون دبی با حضور رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان و از اعضای شورای اجرایی از سمت خود استعفا داد. OCA آغاز شده.

این نشست به ریاست راجا راندیر سینگ، نایب رئیس هندی شورای المپیک آسیایی و رئیس سازمان ورزش آسیا برگزار می شود. علاوه بر معاون رئیس جمهور، مدیران اجرایی شورای المپیک آسیایی و اعضای شورای اجرایی؛ نمایندگان کمیته بین المللی المپیک IOC و همچنین انجمن کمیته های ملی المپیک جهانی ANOC آنها نیز در این جلسه شرکت می کنند.

جلسه هیئت اجرایی OCA با تبریک و تهنیت حسین المسلم که چند ماه پیش رئیس فدراسیون جهانی شنا شد، آغاز شد و نمایندگان بازی های آسیایی هانگژو 2022 گزارش های خود را از روند فعالیت های تدارکاتی در رشته های مختلف ورزشی، اسکان ادامه دادند. ، حمل و نقل ، صدور کارت، نگهبانی، غذا و … در یک وبینار ارائه شده است.

ارائه گزارش توسط رئیس ستاد بازی های داخل سالن تایلند قسمت بعدی جلسه هیات اجرایی بود که به دلایل پایان بازی ها اختصاص داشت. وی خاطرنشان کرد: دلیل به تعویق افتادن بازی های امسال از آبان ماه 2023، ترس از شیوع بیماری عروق کرونر قلب و نبود تجهیزات لازم برای کنترل نهایی این ویروس برای حفظ سلامت ورزشکاران شرکت کننده است.

کارکنان بازی‌های آسیایی ناگویا 2026 ژاپن نیز برنامه‌های خود را برای این بازی‌ها به همراه اطلاعات جامع در مورد محل ساخت و ساز دهکده بازی‌ها و استادیوم‌ها و همچنین فعالیت‌های انجام‌شده به اعضای هیئت اجرایی ارائه کردند.

مسئولان کمیته ملی المپیک قطر نیز به عنوان میزبان بازی های آسیایی 2030 به ارائه فعالیت های انجام شده برای میزبانی این بازی ها پرداختند و آمادگی، حمایت و حمایت همه جانبه دولت و همه ارگان ها را برای تضمین یک خانوار کامل اعلام کردند.

بازی های آسیایی 2034 نیز به میزبانی عربستان سعودی برگزار می شود.

ستاد بازی های المپیک 2020 توکیو نیز گزارشی دقیق و آماری از هزینه های میزبانی بازی ها، تأثیرات بازی ها و فعال شدن استادیوم های میزبان برای عموم مردم توکیو ارائه کرده است.

كاركنان كميته مالي و اقتصادي شوراي المپيك آسيا نيز توضيحاتي از بودجه، هزينه ها و دارايي هاي سازمان توسط اعضاي هيئت اجرايي براي تصويب صورت هاي مالي ارائه كردند. OCA دریافت شده برای سال 2020 و 2021

رئیس ANOC وی همچنین پاورپوینت اجلاس ماه گذشته در یونان و برنامه های آینده و اجلاس 2022 را ارائه کرد.

دپارتمان همبستگی کمیته بین المللی المپیک نیز گزارشی از فعالیت های انجام شده در سال گذشته، میزان بودجه تخصیص یافته برای برنامه های سال آینده و برنامه های این واحد را به اعضای مجری ارائه کرد. شورای بازی های المپیک آسیایی

بخش بعدی جلسه امروز هیات اجرایی شورای المپیک آسیا، ارائه گزارش فعالیت های کمیسیون بانوان شورای المپیک آسیا بود که مهمترین آن حمایت از ورزشکاران عراق و افغانستان بود.

قرار شد در آخرین بخش از جلسه هیئت اجرایی، گزارش های مربوط به ممنوعیت ورزش بانوان در افغانستان پس از تغییرات و تحولات در آن کشور بررسی شود که قرار شد کمیته ای برای پیگیری مسائل مربوطه تشکیل و به این موضوع ارائه شود. شورا برای تصمیمات بعدی

چهلمین مجمع عمومی شورای المپیک آسیا فردا برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید