برگزاری جلسه شورای اجرایی کمیته ملی المپیک / ارائه گزارش سفر صالحی امیری به انوک و حضور مهرعلیزاده

ساعت: 16:24
تاریخ انتشار: 14/08/08
کد خبر: 1780489

نود و چهارمین جلسه شورای اجرایی کمیته ملی المپیک با حضور رضا صالحی امیری برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ نود و چهارمین جلسه شورای اجرایی کمیته ملی المپیک صبح امروز با رعایت پروتکل های بهداشتی و به ریاست رضا صالحی امیری در سالن استاد پرشین آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

در ابتدای این دیدار رئیس کمیته ملی المپیک گزارشی از سفر خود و هیئت همراه به اجلاس جهانی انوک ارائه کرد و از دستاوردهای این سفر از جمله نشست یا مسئولان کمیته بین المللی المپیک، چ. . و دبیران فدراسیون جهانی و کمیته های المپیک برخی کشورها در زمینه دیپلماسی ورزشی معتقد است برای کاهش تهدیدات بین المللی ورزش قهرمانی نیاز به رایزنی و مذاکره است.

در این جلسه با توجه به در پیش بودن بازی های آسیایی 2022 هانگژو و لزوم تعیین و معرفی سرپرست کاروان اعزامی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و در نهایت پیمان فهری رئیس مرکز مانیتورینگ تیم های ملی که سرپرستی کاروان اعزامی را بر عهده داشت. از بازی های ساحلی قطر و معاون رئیس جمهور. او هدایت اعزامی به المپیک توکیو را بر عهده داشت و به عنوان سرپرست کاروان بازی های آسیایی 2022 هانگژو منصوب شد.

همچنین در جلسه امروز شورای اجرایی مقرر شد نماینده ای از وزارت ورزش و جوانان با معرفی مسئولان وزارت ورزش در مدیریت کاروان ها حضور داشته باشد.

در ادامه جلسه امروز شورای اجرایی مقرر شد در جلسات بعدی در خصوص نظارت بر کاروان های اعزامی به بازی های کشورهای اسلامی قونیه و جوانان آسیایی شانتو تصمیم گیری شود.

همچنین محسن مهرعلیزاده رئیس فدراسیون بین المللی ورزش های زرهانه به همراه هیئت همراه که میهمان هیات اجرایی بودند گزارش کاملی از برنامه ها و فعالیت های فدراسیون بین المللی زرهانه ارائه کردند. مقرر شد کارگروهی با مسئولیت دبیرکل کمیسیون و حضور مسئولان فدراسیون تشکیل و پیشنهادات مربوطه به شورای اجرایی ارائه شود.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید