صالحی امیری: مشکلات تا افزایش بودجه ورزش ادامه دارد/ منشی: صالحی امیری را قبول دارم


ساعت: 16:14
تاریخ انتشار: 1400/12/24
کد خبر: 1815834

حضور رئیس کمیته ملی المپیک در جمع رزمی کاران اردوی تیم ملی؛

رئیس کمیته ملی المپیک از اردوی تیم های ملی ضد دولتی این کمیسیون بازدید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک به همراه جمعی از مسئولان این کمیته ظهر امروز در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی حضور یافت.

نصرالله سجادی، مشاور ارشد رئیس جمهور، پیمان فهری، رهبر اعزامی کاروان آسیایی هانگزو و محمود عبداللهی، مدیر کل روابط عمومی و رئیس کمیته رسانه ای کاروان آسیایی ایران در چین، از جمله صالح اوب امیری بودند.

پس از اقامه نماز شهرداری، جمعیت در محل اردوی تیم ملی کشتی فرنگی تجمع کردند.

علیرضا دبیر نایب رئیس فدراسیون کشتی در ابتدای این نشست ضمن خیرمقدم به مهمان، گفت: و جوانان غرب سیستان و بلوچستان نیز با حضور حدود 100 نفر برگزار می شود. همین تعداد در اردوهایی که به زودی در کرمان برگزار می شود در تیم ملی کشتی فرنگی جوانان و تیم کشتی فرنگی جوانان شرکت خواهند کرد.

وی ادامه داد: از سوی دیگر در اردیبهشت ماه مسابقاتی در رده نونهالان داریم و اردوهای تختخوابی این رده سنی با حضور حدود 200 رزمی کار و مربی در رشته های آزاد و فرنگی یعنی رشته های آزاد برگزار می شود. از اهمیت آن.”

منشی گفت: من شخصاً صالحی امیری را به عنوان یک مدیر توانمند قبول دارم و می دانم که به خوبی شرایط کشتی و سختی های آن را درک می کند.

صالحی امیری همچنین با اشاره به اینکه کشتی جزو فرهنگ ماست، گفت: خوشحالم که کشتی داریم، این رشته برای همه ایرانیان است و متعلق به هیچکس نیست. همه ما باید از او دفاع و حمایت کنیم.

وی افزود: طبق گزارش رئیس فدراسیون کشتی مشخص است که هزینه های این رشته زیاد است اما بودجه ورزش محدود است و تلاش می کنیم بیشتر از این رشته حمایت کنیم اما ارتقاء به این رشته کشور. بودجه ورزشی «اگر نه مشکلات حل نمی شود و باید برای رفع این مشکل تلاش کنیم.

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: من به شخصه معتقدم علیرضا دبیر مدیر توانمندسازی است و کار خود را بلد است; اگر شکایتی هست فقط برای ارتقای کشتی است.

وی افزود: در دو سال اخیر تحول خوبی در کشتی به وجود آمده است و نتایجی که کشتی در مسابقات جهانی کسب کرده نشان از آن دارد.

صالحی امیری که ناهار را به همراه ملی پوشان و اعضای کادر فنی صرف کرده بود، حدود سه ساعت در اردوی تیم ملی به گفتگو با ملی پوشان پرداخت.

رئیس کمیته ملی المپیک در پایان برای کشتی گیران در رقابت های پیش رو آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید