صالحی امیری: انتظار تغییر در هندبال داریم/ نصرتی: همیشه برای ایران جنگیده ایم


ساعت: 18:44
تاریخ انتشار: 1401/04/18
کد خبر: 1882009

واکنش رئیس کمیته المپیک به موضوع بلیت تیم ملی بسکتبال؛

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: با حضور یک سرمربی صاحب نام در تیم ملی انتظار تغییراتی در هندبال بزرگسالان داریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک به همراه پیمان فخری رئیس مرکز مانیتورینگ تیم های ملی از اردوی تیم ملی هندبال جوانان و بزرگسالان بازدید کرد.

صالحی امیری در این بازدید گفت: آمده ام به شما خسته نباشید بگویم و همه در مسابقات اسب سواری بدرخشید. می گویم به کادر فنی خوش آمدید و سرمربی تیم هم چهره سرشناس و بزرگی است و همه از او به خوبی یاد می کنند. انتظار داریم در هندبال بزرگسالان تغییری ایجاد شود و مطمئنم این اتفاق خواهد افتاد.

وی ادامه داد: سرعت پیشرفت هندبال در دو سه سال اخیر با حضور پاکدل افزایش یافته و همه همکارانم تصمیم گرفته اند در کنار هندبال بایستند و موانع پیش روی آن را بردارند. ما معتقدیم در بازی های کشورهای اسلامی و بازی های آسیایی خواهید درخشید.

صالحی امیری به تیم جوانان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در بحرین گفت: برای ما مهم نیست که در بحرین نتیجه بگیری یا نه، مهم این است که روند رو به رشدی داشته باشی. برنده بازی های کشورهای اسلامی و مسابقات قهرمانی جوانان آسیا، پاداش خواهید گرفت.

شاهو نصرتی لژیونر تیم ملی هندبال گفت: ما همیشه برای تیم ملی ایران جنگیده ایم، الان پول نمی خواهیم اما حمایت وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و رسانه ها را می خواهیم. از فوتبال والیبال چیزی کم نمی کنیم.

همچنین رضا صالحی امیری در حاشیه بازدید از اردوی تیم ملی هندبال در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کمیته ملی المپیک باید بلیت حضور تیم ملی بسکتبال در جام ملت های آسیا را تهیه می کرد، گفت: این مسائل خبری نیست چرا که همه فدراسیون‌ها تا جایی که می‌توانیم از فدراسیون‌ها حمایت می‌کنیم سال گذشته 412000 دلار برای بلیت و 432000 دلار در سه ماه اول امسال برای بلیت‌های فدراسیون هزینه کردیم. ما برای همه فدراسیون ها بدون استثنا هر چه در توان داریم انجام خواهیم داد.

وی افزود: ممکن است در شرایط خاصی منابع محدود شود اما در صورت آمدن منابع پرداخت می کنیم. برای بسکتبال گفتیم از رویداد بعدی حمایت می کنیم چون سه روز پیش از ما خواستند بلیت بگیریم و بعد قیمت بلیت بالای سه هزار دلار و روز آخر چهار هزار دلار بود. داور سخت کار می کند و باید قدردان او باشیم. با حضور او فدراسیون ایجاد شد.

صالحی امیری درباره کمک به فدراسیون هندبال گفت: یکی از اولویت های کمیته ملی المپیک، فدراسیون هندبال است. در چند سال گذشته هندبال را در اولویت قرار دادیم و تا حد امکان از کمیته حمایت کردیم.

وی ادامه داد: 50 درصد بودجه فدراسیون را پرداخت کردیم و 30 هزار دلار برای مربی تصویب کردیم که پرداخت شد. حمایت از هندبال به بودجه مصوب محدود نمی شود و کمک به اعزام، استفاده از امکانات آکادمی و کمک به مربیان جزو وظایف تعیین شده ماست و هندبال را تنها نمی گذاریم و در مشکلاتشان با آنها هستیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید