دیدار دکتر صالحی امیری با سفیر ایران در مجارستان


ساعت: 19:42
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۵
کد خبر: 1856351

دکتر صالحی امیری و هیئت همراه امشب با سلام سفیر ایران و مسئولان ورزشی مجارستان وارد بوداپست شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک به همراه دکتر نصراله سجادی مشاور عالی و فرید فتاحیان مدیر واحد بین المللی کمیته ملی المپیک به بوداپست سفر کردند. مجارستان به دعوت همتای مجازی خود در میان استقبال حمیدرضا نفیظ عارفی، سفیر ایران در مجارستان و نمایندگان ورزشی این کشور وارد بوداپست شدند.
رئیس کمیته ملی المپیک که در محل سفارت حضور داشت و با سفیر کشورمان دیدار کرد، گفت: بی شک افزایش همکاری های ورزشی نقش بسزایی در توسعه روابط فرهنگی دو کشور دارد و ایران و مجارستان همواره ورزش خوبی داشته اند. روابط با یکدیگر . . یک چیز دیگر.”
حمیدرضا نفیظ عارفی، سفیر ایران در مجارستان با اشاره به شیوع تاج و محدودیت های ناشی از این همه گیری در همه زمینه ها به ویژه ورزش، تاکید کرد که سفر دکتر صالحی به مجارستان قطعا می تواند زمینه ساز رویدادهای ورزشی خوب باشد. کشورها. در حالی که سفارت تمام تلاش خود را برای کمک در این زمینه انجام خواهد داد.
در این نشست که پیتر باچا، نایب رئیس فدراسیون کشتی مجارستان نیز حضور داشت، از تعامل بیشتر با ورزش ایران به ویژه کشتی ابراز خرسندی کرد، این مانند یک کشتی است.
وی افزود: ایران در کشتی آزاد و مجارستان در کشتی می توانند شرکای خوبی باشند و همکاری خوبی با یکدیگر داشته باشند به ویژه اینکه این همکاری می تواند در بسیاری از زمینه های دیگر نیز صورت گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید