صالحی امیری با رئیس و مسئولان ارشد فدراسیون کشتی مجارستان دیدار و گفتگو کرد


ساعت: 10:23
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۶
کد خبر: 1866383

صالحی امیری و هیئت همراه با رئیس و مسئولان فدراسیون کشتی مجارستان از فدراسیون کشتی مجارستان دیدار و سپس از آکادمی کشتی بازدید کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ در این جلسه صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، نصراله سجادی مشاور عالی و فرید فتاحیان مدیر روابط بین الملل کمیته ملی المپیک و علی اکبر شیریان هماهنگ کننده روابط ورزشی ایران و مجارستان نمت سلیزار رئیس فدراسیون در کشتی و نایب رئیس حزب حاکم مجارستان پیتر باچا، مدیر اجرایی فدراسیون کشتی و عضو هیئت مدیره اتحادیه جهانی کشتی. ، قهرمان المپیک و مدیر ورزشی آکادمی کشتی، چابا حقرش قهرمان المپیک و سفیر آکادمی کشتی و رسلو انچین دبیرکل فدراسیون کشتی.

صالحی امیری با اشاره به ظرفیت بالای مجارستان برای میزبانی مسابقات ورزشی گفت: ساختار آکادمی کشتی مجارستان شبیه ایران است و ما مفتخریم که با فرهنگ برجسته مجارستان آشنا شده و از ظرفیت آکادمی کشتی مجارستان بازدید کنیم.

وی همچنین با تاکید بر اینکه کشتی اولین رشته ورزشی ایران است و ظرفیت آن بسیار زیاد و معروف است، افزود: قطعا جلسات، نشست ها و مذاکرات مهمی با مسئولان کشتی ایران خواهیم داشت تا تعامل بیشتری با کشتی مجارستان داشته باشیم و روابط را هرچه بیشتر تقویت کنیم. تا حد ممکن. ”

رئیس کمیته ملی المپیک از اردوی تیم ملی مجارستان تقدیر کرد و گفت: ioc با این امکانات حساب ویژه ای در مجارستان باز کرده است، دانشگاه تربیت بدنی کشور نیز از سطح علمی بالایی برخوردار است و بسیاری از ما مدیران جوان و قهرمانان اینجا هستند.” آنها آموزش دیده اند.

صالحی امیری ضمن دعوت از نمایندگان مبارز مجارستان برای حضور در تهران، بر لزوم انعقاد تفاهم نامه برای توسعه ورزش و مبارزه دو کشور در عرصه مربیگری، برگزاری اردوی مشترک تمرینی، تقویت ظرفیت های آموزشی و افزود: : جامعه ایران به عنوان یک دوست ذهنیت مثبت و خوبی دارد، برای مجارستان ما آماده همکاری مجدانه در زمینه های مختلف ذکر شده در بالا خواهیم بود و سفارت ما از طرف ما پیگیری خواهد کرد.

مدیر کشتی مجارستانی با خوش آمدگویی و ابراز خوشحالی از حضور مسئولان ورزش ایران در بوداپست گفت: ریشه ما و ایران شبیه هم است و کشتی در هر دو کشور اهمیت زیادی دارد و قهرمانان و طرفداران خاص خود را دارد.

74904d63 6e3b 40e4 aae8 c7858fc6c1c1 خبر خاکستری

وی با تاکید بر اینکه اگر بتوانیم در سال 2023 میزبانی کنیم، حساب ویژه ای برای همکاری جدی در ایران باز کرده ایم، افزود: دوست داریم رزمی کارانمان هم مانند شما باشند، کشتی چهارمین فدراسیون برتر کشور است و بسیار پرطرفدار است و ما. ورزشکاران با انگیزه هستند. «شرکت برتر در مسابقات جهانی.

رئیس فدراسیون کشتی مجارستان با استقبال از توسعه روابط ورزشی بین دو کشور گفت: با وزیر امور خارجه مجارستان در خصوص تقویت ویژه روابط ورزشی و اولویت ورزش دو کشور صحبت کردم و امیدوارم همکاری بین دو کشور به وجود آید. دو کشور آنها در اسرع وقت شروع خواهند شد.”

نمت سلیزار در پایان بر لزوم همکاری و کمک های متقابل ایران برای حفاظت از کشتی تاکید کرد و ادامه داد: نیازمند حمایت فدراسیون کشتی ایران هستیم. کشتی ورزش ملی ماست و از حمایت های زیادی برخوردار است.

از آکادمی کشتی مجارستان و تالار مشاهیر کشتی و همچنین از اردوی آماده سازی تیم های ملی کشتی مجارستان بازدید شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید