دیدار دکتر صالحی امیری با رئیس و دبیرکل کمیته ملی المپیک مجارستان


ساعت: 11:38
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۷
کد خبر: 1876543

دکتر صالحی امیری و هیئت همراه با رئیس و دبیرکل کمیته ملی المپیک مجارستان در کمیته ملی المپیک دیدار کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ این دیدار با حضور دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، دکتر نصراله سجادی مشاور ارشد رئیس جمهور، فرید فتاحیان مدیر روابط بین الملل، علی اکبر شیریان هماهنگ کننده ورزش ایران و مجارستان و نماینده سفارت ایران برگزار شد. لازلو فابیان، دبیرکل کمیته ملی المپیک مجارستان، و یائو کاموتی، رئیس کمیته جهانی بازی های نمایشگاهی IOC، و همچنین رئیس کمیته ژولیت جولی در مجارستان برگزار شدند.

در ابتدای این جلسه دکتر صالحی امیری با تبریک کسب تمامی آرا به رئیس کمیته ملی المپیک مجارستان گفت: شما شایستگی بالایی دارید و ظرفیت ورزش قهرمانی مجارستان بسیار است و ما می خواهیم بیشتر داشته باشیم. ارتباط به دلیل شباهت ها.”

وی افزود: با توجه به مدال های المپیک و افزایش سهمیه ورزشکاران ما، پتانسیل ورزش قهرمانی ایران نیز بالاست. فدراسیون های ما در حال حاضر در حال آماده سازی و برگزاری اردوهای آماده سازی برای بازی های همبستگی کشورهای اسلامی، هانگژو آسیا و المپیک 2024 پاریس هستند.

دکتر صالحی امیری ادامه داد: آسیا با 45 کشور 65 درصد ورزش جهان را در اختیار دارد.

رئیس کمیته ملی المپیک افزود: می خواهیم در سه زمینه همکاری داشته باشیم اول تقویت جدی روابط ورزشی و روابط متقابل و همکاری دو کشور در زمینه های قوی. و سومین تبادل مربی داشته باشیم. مانند برگزاری اردوهای آموزشی مشترک در ایران و مجارستان.

دکتر صالحی امیری با ارائه بازی دوستانه با تیم ملی فوتبال ایران گفت: دیدار با مسئولان کشتی مجارستان بسیار خوب بود و کشتی ورزش محبوب و اول ایران است.

رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان ضمن دعوت رسمی از رئیس و دبیرکل کمیته ملی المپیک مجارستان گفت: شما حق میزبانی المپیک را دارید; تلاش ما ارتقای جایگاه ایران در بازی های المپیک است و بازی های همبستگی دولت اسلامی مبنای خوبی برای آمادگی های بیشتر است و نتیجه گیری ما این است که باید با اروپا روابط جدی داشته باشیم و مجارستان مکان خوبی برای فعال سازی ظرفیت های فرهنگی است. .

ژولیت جولای رئیس کمیته ملی المپیک مجارستان با خیرمقدم و خیرمقدم به حضور دکتر صالحی امیری و هیئت همراه در مجارستان گفت: جمعیتی بالغ بر 10 میلیون نفر با 500 هزار ورزشکار داریم و خوشبختانه از حمایت مستقیم این کمیته برخورداریم. نخست وزیر و دولت.»

وی افزود: هدف ما میزبانی بازی های المپیک و مسابقات جهانی فینا و سایر رشته ها برای اثبات توانایی خود است.

وی تاکید کرد: ما عاشق همکاری با ایران هستیم و این همکاری نباید روی کاغذ باشد، اما برای پیشرفت باید همه جوانب همکاری های دوجانبه را بررسی کنیم.

رئیس کمیته ملی المپیک مجارستان: ایران باید در رشته های قدرتمند خود و همچنین در این تعامل به ما کمک کند و اردوهای مشترک نیز بسیار مهم و آماده تشکیل اردوهای مشترک بر اساس تفاهم نامه ملی کمیته المپیک و فدراسیون ها است. .

دکتر سجادی گفت: با توجه به امکانات مجموعه ورزشی آزادی و سایر اماکن ورزشی، آمادگی میزبانی از رویدادهای ورزشی و میزبانی تیم‌ها برای افزایش ظرفیت مسابقات قهرمانی را داریم.

دیدگاهتان را بنویسید