صالحی امیری با رئیس فدراسیون جهانی بیس بال و سافت بال دیدار کرد / افغانستان ایران را ارزیابی می کند و از رئیس کمیته ملی المپیک عراق دعوت می کند

زمان: 14:15
منتشر شده در: 14/03/08
کد خبر: 1778892

رئیس کمیته ملی المپیک با رئیس فدراسیون جهانی بیس بال و سافت بال دیدار کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ در حاشیه بیست و پنجمین اجلاس انوخ (کمیته ملی المپیک جهان) ، ریکاردو فراکری ، رئیس فدراسیون جهانی بیس بال و سافت بال ، با صالحی امیری ، رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان و محمد علیپور ، عضو کمیته اجرایی دیدار کرد. برد پاور.

در این نشست ریکاردو فراکری، رئیس فدراسیون جهانی بیسبال و سافت بال با ابراز خرسندی از رشد و توسعه بیسبال در ایران، قول حمایت و همکاری بیشتر در این زمینه در ایران را داد و خواستار راه اندازی رشته جدیدی شد که به تازگی آغاز شده است. در جام جهانی آغاز شد. فدراسیون.

همچنین مقرر شد ریکاردو فراکری طی چند ماه آینده برای گفتگوهای بیشتر به ایران سفر کند.

در این جلسه همچنین در مورد تأسیس آکادمی بیسبال و سافت بال ایران بحث و تبادل نظر شد که رئیس فدراسیون جهانی بیسبال و سافت بال از آن استقبال کرد و قول همکاری داد و از کمیته ملی المپیک خواست تا حمایت و توجه بیشتری در این زمینه داشته باشد، زیرا بیسبال ایران و سافت بال او دارای پتانسیل و توانایی برای یافتن موقعیت خوبی در آسیا است.

همچنین در این جلسه مذاکراتی برای برگزاری دوره های آموزشی در ایران و اعزام معلم انجام شد.

* افغانستان از حمایت ایران قدردانی می کند / رئیس کمیته ملی المپیک عراق را به ایران دعوت می کند

در بیست و پنجمین اجلاس سران انوک در یونان، محمد یونس، دبیرکل کمیته ملی المپیک افغانستان از حمایت گسترده رضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک از ورزشکاران افغانستان با توجه به شرایط کنونی کشور، تشکر کرد.

امیری یونس در دیدار با صالحی ، آمادگی خود را برای حمایت و همکاری با ورزشکاران افغان در اجرای مفاد تفاهم نامه ای که اخیراً در تهران امضا شده است ، اعلام کرد.

در نشست آنوک ، ایران به عنوان مهمترین کشوری شناخته شد که بیشترین حمایت و همکاری ورزشکاران افغان را در طول مشکلات سیاسی افغانستان داشته است و از آنها تشکر ویژه ای شد.

همچنین در حاشیه این جلسات ، صالحی امیری در دیدار با براد محمودی سلمان ، رئیس کمیته ملی المپیک عراق ، از وی دعوت کرد تا برای همکاری بیشتر در زمینه آموزش ، اعزام ورزشکاران ، برگزاری اردوها ، مربیان و غیره به ایران سفر کند. به

رئیس کمیته ملی المپیک عراق با اشاره به جایگاه ورزش ایران در بین کشورهای منطقه و جهان گفت: ایران و عراق روابط خوبی با یکدیگر دارند و قطعا همکاری های ورزشی دو کشور در زمینه های مختلف می تواند این رابطه را تقویت کند. “در اولین فرصت ، او برای دیدن امکانات ورزشی ایران به ایران سفر می کند تا بتوانیم زمینه همکاری های ورزشی بین دو کشور را هموار کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید