جلسه کمیته ملی المپیک قطعا برگزار می شود/ ثبت نام مجدد صالحی امیری برای ریاست؟ از خودت بپرس!


زمان: 12:50 بعد از ظهر
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۰
کد خبر: 1889206

دبیرکل کمیته ملی المپیک و رئیس آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک گفت: قطعا جلسه کمیته در تاریخ مقرر برگزار می شود. و در صورت حضور اکثریت المپیکی ها، انتخابات برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ کیکاوس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک و رئیس آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک پس از ثبت نام در انتخابات ریاست و نایب رئیس این کمیته گفت: ورزش را از نوجوانی شروع کردم و به صورت حرفه ای ادامه دادم. سالهای متمادی و به سطوح بالایی رسید. من به عنوان مدیر در حوزه های مختلف اجرایی ورزشی فعالیت داشته ام. در محافل ورزشی من را به عنوان یک ورزشکار می شناسند و به ورزشکار بودنم افتخار می کنم.

وی در ادامه گفت: محیط ورزش را به خوبی می شناسم و دارای مدارک تخصصی هستم. ورزش قهرمانی ما ظرفیت بالایی دارد و اگر هم افزایی بیشتری داشته باشیم این ظرفیت افزایش می یابد. هدف من خدمت است و انگیزه دیگری ندارم و احساس می کنم در این زمان می توانم کمک کنم. من معتقد به تعامل هستم و این تعامل حداکثری باید بین بالاترین مقامات کشور، وزارت ورزش و کمیسیون، فدراسیون ها و سایر نهادها باشد تا با همفکری به اهداف بزرگ برسیم.

دبیرکل کمیته ملی المپیک تاکید کرد: حمایت قاطع مجلس و دولت و همه نهادها به ما کمک خواهد کرد. خانواده ورزش ایران بزرگ است البته تا اینجای کار حمایت های دولت و مجلس خوب و ملموس است و جای نگرانی به خصوص دولت جدید نیست. باید بین ارکان ورزش و با محوریت وزارت ورزش و وزیر هم افزایی صورت گیرد. بسیاری از صداها هرگز پاسخ ندادند. صالحی امیری خدمات ارزنده ای انجام داده و این بار باید ادامه پیدا کند. خدمات بی نظیری انجام شد و بزرگان هم زحمت کشیدند.

سعیدی درباره انتخابات گفت: از حمایت وزیر ورزش تشکر می کنم و امیدوارم آنچه که خوب و مناسب ورزش ایران است محقق شود. همه افرادی که ثبت نام کردند محترم و دلسوز ورزش ایران هستند. ما ظرفیت محدودی داریم و همه نمی توانند در هیئت اجرایی حضور داشته باشند. وقتی انتخابات هست هر فرد و گروهی که انتخاب می شود باید کمک کند و کار فردی جواب نمی دهد. ما باید با کار تیمی و تعامل حداکثری حرکت کنیم و این یک ضرورت برای ورزش قهرمانی است و نیاز به حمایت همه جانبه دارد.

وی در خصوص برنامه های خود تصریح کرد: در چند روز آینده برنامه های خود را ارائه خواهم کرد اما حمایت حداکثری را از سوی فدراسیون ها، قهرمانان و پیشکسوتان خواهیم داشت و در این مدت شاهد آن اتفاق خوب بوده ایم. کمیته ملی المپیک در این مدت تعامل خوبی با وزارت ورزش، کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون ها داشت و امیدوارم همه مایل ها در انتخابات موفق باشند. اگر اعضای مجمع مرا بشناسند، مطمئن باشند که تجربه، دانش و تخصص لازم را دارم و چالش های ورزش را می شناسم و از فرصت ها و تهدیدها آگاه هستم و گام های خرد جمعی را برای ورزش برمی دارم. توسعه ورزش قهرمانی

رئیس آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک با تاکید بر برگزاری انتخابات در تاریخ تعیین شده خاطرنشان کرد: از هم اکنون نمی توان پیش بینی کرد اما قطعا مجمع در تاریخ تعیین شده برگزار می شود. در صورت حضور اکثریت المپیکی ها، انتخابات برگزار می شود. مهندسی وجود نخواهد داشت و تلاش می کنیم انتخابات را در فضای خوب و سالم برگزار کنیم. همکاران سخت کار می کنند و در روز جلسه تصمیم مناسبی برای صلاح ورزش گرفته می شود.

وی درباره اینکه گفته می شود صالحی امیری قبل از سفر به قونیه در انتخابات ثبت نام کرده است، گفت: از خود دکتر بپرسید.

ساعدی در پایان خاطرنشان کرد: بلافاصله مدارک متقاضیان را در ستاد مربوطه بررسی می کنیم و 10 روز طول می کشد تا اسامی نهایی به صورت رسمی اعلام شود و رزومه اعضای نهایی ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید