دیدار صالحی امیری با رئیس کمیته المپیک اردن و دبیرکل کمیته المپیک قطر

ساعت: 09:48
تاریخ انتشار: 1400/08/30
کد خبر: 1785948

رئیس کمیته ملی المپیک ایران در حاشیه چهلمین مجمع عمومی OCA با رئیس کمیته المپیک اردن و دبیرکل کمیته المپیک قطر دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در حاشیه هفتاد و ششمین جلسه شورای اجرایی و چهلمین مجمع عمومی شورای المپیک آسیایی که شب گذشته (شنبه 29 آبان ماه) در دبی برگزار شد، رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک با شاهزاده فیصل دیدار و گفتگو کرد. عضو IOC و رئیس کمیته ملی المپیک اردن دیدار و گفتگو کرد.

به گفته شاهزاده فیصل، رئیس کمیته ملی المپیک اردن در کمیته بین المللی المپیک (عضو IOCاین موضوع برای ایران اهمیت ویژه ای داشت و به همین منظور صالحی امیری با وی دیدار و گفت و گو کرد.

صالحی امیری در این نشست ضمن درخواست حمایت بیشتر از ایران در تصمیم گیری ها IOC، خواستار گسترش روابط ورزشی ایران و اردن شد.

همچنین مقرر شد شاهزاده فیصل و صالحی امیری پس از بازگشت به کشورهای خود و بررسی های لازم، دیدگاه ها و مقررات خود را برای یکدیگر ارسال کنند تا در صورت توافق، طرفین تفاهم نامه امضا کنند.

* تاکید دبیرکل کمیته ملی المپیک قطر بر تقویت روابط ورزشی دو کشور

پس از دیدارهای رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان با مسئولان کمیته های المپیک کشورها و مدیران ارشد IOC دکتر صالحی امیری در حاشیه چهلمین مجمع عمومی شورای المپیک آسیا با دبیرکل کمیته ملی المپیک قطر دیدار و گفتگو کرد.

رضا صالحی امیری با اشاره به روابط مطلوب دو کشور، گزارش قطر را در نشست هیات اجرایی بازی‌های آسیایی ارائه کرد و گفت: برگزاری رویدادهای مختلف ورزشی در قطر نشان از امکانات و برنامه‌ریزی خوب این کشور و میزبان آسیایی دارد. بازی ها: «ارائه شما نشان می دهد که مانند بازی های آسیایی 2006، میزبان خوبی از قطر خواهیم دید.

وی افزود: تمامی مسائل مربوط به میزبانی این کشور در بازی های آسیایی 2030 بسیار مطلوب، بدون نقص و در حال تحول بود و بدون شک همکاری های ورزشی دو کشور می تواند کمک شایانی به رشد و ارتقای یکدیگر کند. ورزش “.

جاسم رشید دبیرکل کمیته ملی المپیک قطر گفت: بی شک افزایش روابط ورزشی باعث افزایش دوستی و صلح جهانی می شود و همیشه روابط خوبی بین ایران و قطر وجود دارد و البته روابط ورزشی دو کشور نیز باید ضروری باشد. بهبود یابد. افزایش یابد.”

دبیرکل کمیته ملی المپیک قطر خاطرنشان کرد: بدون شک ایران و قطر می توانند از ظرفیت یکدیگر استفاده کنند و از افزایش روابط ورزشی دو کشور استقبال می کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید