ارسال طومار کمیته ملی المپیک به IJF/ صالحی امیری برای پاسخ به این حرکت تکان دهنده

ساعت: 10:44
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۱۳
کد خبر: 1781517

3 هازارد روز تعیین کننده ای برای جودوی ایران خواهد بود.

رئیس فدراسیون جودوی کشور به ما گفت: کمیته ملی المپیک درخواستی را به فدراسیون جهانی جودو ارسال کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آرش میراسماعیلی، رئیس فدراسیون جودو در زمان درخواست تجدیدنظر ایران از فدراسیون جهانی جودو پس از محرومیت 4 ساله گفت: از اردیبهشت ماه که محرومیت 4 ساله اعلام شد، شکایت دیگری از فدراسیون جهانی جودو ارائه کردیم. جودوی ایران. در ابتدا باید پایان هازارد را برای جلسه دادگاه تعیین می کردند، اما ناگهان به سرعت زمان را تغییر دادند و جلسه دادگاه برای 3 هازارد به تعویق افتاد.

رئیس فدراسیون جودو ادامه داد: سوم آذرماه روز سرنوشت سازی برای جودوی ایران خواهد بود. هر دو طرف لوایح خود را ارائه کرده اند و قضات نیز مشخص شده اند. تیم حقوقی ما نیز حدود 300 صفحه از این لایحه را نوشتند.

میراسماعیلی در گفت و گو با خبرنگار خبرورزشی سیما گفت: متأسفانه دیروز مطلع شدیم که آقای صالحی امیری بدون هماهنگی و اجازه ما نامه ای را برای رئیس فدراسیون جهانی فوتبال ارسال کرده است که برای ما تعجب آور است. ما دوست داشتیم یکصدا با هم حرکت کنیم، اما دیروز متوجه ارسال این نامه شدیم و برای ما بسیار تعجب آور بود.

رئیس فدراسیون جودو گفت: برای ما اتفاق نظر در این شرایط بسیار مهم است اما بدون هماهنگی با من متاسفانه این نامه به رئیس فدراسیون جهانی جودو ارسال شد. متاسفانه دلیل آن را نمی دانیم و این نامه بدون هماهنگی ما به رئیس فدراسیون جهانی ارسال شده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فکر می کنید ارسال این نامه برای ایران ضرر دارد یا خیر، تاکید کرد: ما نمی دانیم. هفته گذشته با مسئولان فدراسیون جهانی جودو صحبت کردم. من شخصا با آنها در ارتباط هستم، در صورت نیاز به ارسال نامه، باید با تیم حقوقی مشورت کنید. نامه ای با امضای حدود 4000 یا 5000 جودوکار ایرانی به کمیته ملی المپیک فرستادیم و از آنها خواستیم که این نامه را به کمیته بین المللی المپیک گزارش دهند، اما متاسفانه دیروز مطلع شدیم که نامه ای بدون ما به فدراسیون جهانی جودو ارسال شده است. هماهنگی . .

میراسماعیلی در پایان گفت: 3 آذر برای ما بسیار مهم است و هر نامه، حرکت و مصاحبه ای در نتیجه دادگاه تاثیر دارد. در دادگاه قبلی خدا را شکر با هماهنگی خاصی که داشتیم این رای دائمی ممنوعیت جودو را کسب کردیم و رای باطل شد و به کمیسیون انضباطی فدراسیون جهانی برگشت. تیم حقوقی ما بسیار هماهنگ است اما ارسال این نامه بسیار تکان دهنده بود و امیدوارم بتواند به نامه هایی که فرستاده پاسخ دهد.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید