انجمن سافت بال به زودی فعالیت خود را در فدراسیون تنیس آغاز می کند/ می توانیم میزبان مسابقات معتبر و مهمی باشیم.


ساعت: 11:48
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۰۱
کد خبر: 1905280

با درخواست فدراسیون و موافقت وزارت ورزش و جوانان؛

رئیس فدراسیون تنیس گفت: با بازسازی زمین ها و افتتاح زمین مرکزی در جزیره زیبای کیش، برای اولین بار میزبان مسابقات تنیس درجه دو در رده سنی جوانان هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس، پس از 10 سال زمین های تنیس کیش با تدابیر متولیان ورزش کیش بازسازی شده و آماده برگزاری رویدادهای مهم و معتبر در این رشته است.

در مراسم افتتاحیه زمین های تنیس کیش، اعضای کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی، علی رغبتی، رئیس دبیرخانه شورای عالی ورزش و تربیت بدنی آرش فرهادیان، مدیرکل خدمات مشترکین فدراسیون‌های ورزشی وزارت ورزش و جوانان، مهدی کشاورز، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، رضا شجیعی، نایب رئیس شورای ورزش جزیره و داود عزیزی، رئیس فدراسیون تنیس در این مراسم حضور داشتند.

داود عزیزی رئیس فدراسیون با اشاره به برگزاری مسابقات در جزیره کیش گفت: با بازسازی زمین ها و افتتاح زمین مرکزی جزیره زیبای کیش که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است برای اولین بار پیشنهاد میزبانی مسابقات تنیس درجه 2 در رده سنی جوانان را داده ایم.

وی تاکید کرد: با حمایت های انجام شده شاهد بازسازی و افتتاح زمین های تنیس کیش بودیم که کیفیت بسیار خوبی دارد و با این شرایط می توانیم میزبان مسابقات معتبر و مهم این رشته ورزشی باشیم.

در پایان رئیس فدراسیون تنیس تصریح کرد: اقدامات بسیار خوبی برای احیای این زمین ها انجام شده و مجموع این تلاش ها باعث کیفیت بخشی به این زمین ها شده است.

وی ادامه داد: رشته تنیس ویژگی ها و ویژگی های خاص خود را دارد، بر این اساس با اعلام وزارت ورزش و جوانان، رشته تنیس نرم نیز جزو حوزه های تحت پوشش این فدراسیون قرار می گیرد و به زودی کار خود را در این فدراسیون آغاز می کند. شکل یک انجمن.”

دیدگاهتان را بنویسید