اولین نشست مشترک انجمن های ورزشی با حضور سجادی برگزار می شود/ بیش از 80 انجمن زیر نظر فدراسیون های مختلف فعالیت می کنند.


ساعت: 18:51
تاریخ انتشار: 14/04/04
کد خبر: 1879089

معاون مسابقات قهرمانی و توسعه حرفه ای ورزش از برگزاری اولین نشست مشترک روسای انجمن های ورزشی با حضور وزیر ورزش و جوانان خبر داد و گفت: در حال حاضر بیش از 80 انجمن زیر نظر فدراسیون های مختلف، برخی آسیایی فعالیت می کنند. بازی ها.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سیدمحمد پولادگر معاون ورزش های قهرمانی و حرفه ای کشور در مجمع عمومی فدراسیون انجمن های ورزشی گفت: فدراسیون انجمن های ورزشی با 20 انجمن و 68 رشته متنوع‌ترین و متنوع‌ترین فدراسیون ورزشی، مهارت خاصی می‌طلبد که علی‌پور علی‌رغم بودجه محدود در آن سال‌ها، توانست به خوبی مدیریت کند.

پولادگر با اشاره به اینکه یکی از مشکلات فدراسیون ها با این تنوع رشته ها جدا از بحث بودجه، مشکلات سخت افزاری و زیرساختی است، گفت: می توان از ظرفیت های شهرداری ها و سایر نهادها در این حوزه استفاده کرد. شهرداری تهران مشارکت و همکاری خوبی با انجمن ها دارد که باید در سراسر کشور به ویژه در کلان شهرها تسریع شود.

وی همچنین در بخشی دیگر از سخنان خود به نقش ورزش در سلامت جامعه اشاره کرد و گفت: ورزش علیرغم اهمیت سلامت جسمی و روانی هنوز نتوانسته نقش خود را در این مهم پیدا کند و انجمن های ورزشی به دلیل تنوع حوزه آنها می توانند نقش مهمی در این زمینه ایفا کنند و این امر با مشارکت سایر نهادها امکان پذیر است.

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید