نشست انجمن های انجمن های دانشگاهی/ حضور 5 رشته ورزشی در یونیورسیاد قطعی شد.

ساعت: 16:48
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۷
کد خبر: 1793127

مروری بر وضعیت تیم های شرکت کننده در سی و یکمین دوره مسابقات قهرمانی دانشجویان جهان

نشست روسای انجمن های فدراسیون های دانشگاهی به منظور بررسی وضعیت تیم های شرکت کننده در سی و یکمین دوره یونیورسیاد جهانی دانشگاه ها برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، به منظور بررسی آخرین وضعیت تیم های شرکت کننده در سی و یکمین دوره یونیورسیاد جهانی دانشجویان، جلسه روسای انجمن های فدراسیون دانشگاهی در فدراسیون برگزار شد.

در این جلسه روسای انجمن های فدراسیون که رشته های آنها به یونیورسیاد اعزام می شود حضور داشتند و وضعیت فعلی تیم های شرکت کننده در یونیورسیاد، برنامه های اردو و کادر فنی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این جلسه هادی بشیریان رئیس فدراسیون گفت: با توجه به زمان باقی مانده تا اعزام کاروان، روسای انجمن ها ضمن بررسی وضعیت ورزشکاران در مسابقات نقل و انتقالات، محل اردو، برنامه تمرینی را ارائه می کنند.

پس از پایان جلسه، هر یک از اعضا در مورد کارهایی که باید انجام شود و مشکلات پیش رو گزارش می دهند.

همچنین در این جلسه با حضور 5 رشته ورزشی ووشو، تکواندو، تیراندازی با کمان، تیراندازی با کمان و شمشیربازی حضور آنها در این مسابقات قطعی شد و رشته های دو و میدانی و قایقرانی در صورت دریافت فنی به کمیته فنی ارسال می شود. حد نصاب و بررسی.

در این جلسه روسای انجمن های تیراندازی با کمان، تیراندازی با کمان، ووشو، شمشیربازی، تکواندو، پزشکی ورزشی و دو و میدانی حضور داشتند.

سی و یکمین دوره یونیورسیاد تابستانی دانشجویان جهان از 5 تا 16 جولای در چنگدو چین برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید