هزار پروژه ورزشی نیمه تمام در پیش داریم/ تلاش می کنیم استادیوم های بزرگ ورزشی را به پارک ورزشی تبدیل کنیم.


ساعت: 12:59
تاریخ انتشار: 14/05/01
کد خبر: 1841718

وزیر ورزش و جوانان گفت: حفظ مجموعه های ورزشی تهتی، آزادی و شیرودی به عنوان بخشی از تاریخ کهن ورزش پایتخت و کشور از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سیدحمید سجادی درباره برنامه سفر خود به استان تهران به عنوان نماینده ویژه دولت گفت: وضعیت فعلی اماکن، پروژه ها و استادیوم های ورزشی را بررسی کنید.

وی با اشاره به گزارش مدیرکل استان تهران مبنی بر استفاده از زمین چمن مجموعه تنها در 3 ماه از سال، گفت: با توجه به اینکه طبق استانداردهای لیگ و Afc، زمین چمن باید در تمام طول سال استفاده شود دو ماه پیش تصمیم به بازسازی کامل چمن گرفته شد. در حال حاضر در مراحل میانی هستیم و حدود 3 ماه طول می کشد تا چمن به مراحل اولیه خود بازگردد. همچنین پیست یکی دیگر از دارایی های مجموعه است که نیاز به بازسازی کامل دارد و نیاز به بازسازی دارد. این موضوع در مورد استادیوم های شیرودی و آزادی که بخشی از تاریخ کهن ورزش پایتخت و حتی کشور هستند و نیاز به بازسازی و بازسازی دارند، صدق می کند.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه ورزشگاه تهتی یکی از پایگاه های پرورش قهرمانی و سرمایه های ملی است، گفت: با اولویت.

وی با قدردانی از حمایت های شهردار منطقه 14 گفت: به گفته شهردار منطقه در صورت وجود تنوع ورزش و مخاطبان زیاد فضای سبز متفاوتی از گذشته برای رضایت و رضایتمندی مردم ایجاد می کنند. مردم. تمایل به حضور و استفاده از فضای ورزشی.”

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر حفظ اماکن ورزشی قدیمی در کنار ساخت فضاهای جدید ورزشی، گفت: در حال حاضر با 6 هزار پروژه نیمه تمام در وزارت ورزش و جوانان روبرو هستیم که با وجود محدودیت بودجه به اتمام رسیده است. . با توجه به نیاز مبرم کشور «مردم برای افزایش سرانه ورزش در دستور کار هستند.

سجادی گفت: تمام تلاش ما بر این است که استادیوم های بزرگ ورزشی مانند آزاد و تهتی با رعایت نکات ایمنی به پارک ورزشی تبدیل شوند و در مواقعی که ورزش گران نشد، درب ورزشگاه ها به روی عموم باز و مورد استفاده مردم قرار گیرد. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید