پروژه های ورزشی نیمه تمام هلیل آباد در انتظار تامین اعتبار / تکمیل پروژه ها; خواب آشفته که هنوز تعبیر نشده است

ساعت: 13:02
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۰
کد خبر: 1799418

وقتی صحبت از اماکن ورزشی می شود، خاطره پروژه های نیمه تمام شهر هلیل آباد زنده می شود که برخی از آنها بیش از یک دهه است که ناتمام مانده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; امروزه توجه به صنعت ورزش یکی از موضوعات مهمی است که دولت های مختلف به آن توجه دارند و همه کارکنان تلاش می کنند شرایطی را برای رشد این صنعت در کشور ایجاد کنند. برای توسعه ورزش در بین مردم باید شرایط و بستر مناسب از جمله فضاهای ورزشی، سالن ها، استادیوم ها و … فراهم شود..

وقتی صحبت از اماکن ورزشی می شود، خاطره پروژه های نیمه تمام هلیل آباد زنده می شود، پروژه هایی که برخی از آنها بیش از یک دهه ناتمام مانده و به دلیل کمبود بودجه و حجم زیاد پروژه ها، فرسودگی آن نیز افزایش یافته است. برخی هرگز مورد بهره برداری قرار نگرفته اند.

تکمیل ورزشگاه شهید علوی نژاد، مجموعه ورزشی شهید حسن نیا، تکمیل مجموعه ورزشی کندر و چندین پروژه عمرانی ورزشی در این شهرستان با سابقه 10 ساله همچنان به دنبال اعتبار مالی هستند..

سرانه فضای ورزشی سرپوشیده هلیل آباد 1500 متر مربع / 7 پروژه ورزشی نیمه تمام داریم

کاظم اسماعیل نژاد رئیس اداره ورزش و جوانان هلیل آباد در گفت و گو با صبح امروز گفت: امیدواریم با دولت سیزدهم رویکرد جدیدی به ورزش داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه اهمیت سلامت، شادی و نشاط، رویکرد فرهنگی و معنوی و ارتقای نشاط و امید در زندگی نیز سه رکنی بود که ورزش و جوانان در سال جاری دنبال کردند، خاطرنشان کرد: ورزش ضامن سلامت و پژوهش است که انجام می شود ایرانیان 56 درصد فعالیت بدنی ندارند و زنان سهم بالایی از کم تحرکی دارند و 64 درصد است.

رئیس ورزش و جوانان هلیل آباد با تاکید بر اینکه عامل اصلی مرگ و میر در کشور بیماری های غیرواگیر ناشی از کم تحرکی و اضافه وزن است، گفت: در تمام دنیا و ورزش می تواند از این امر جلوگیری کند هرچند تاج کم کاری مردم را افزایش داده است.

وی با بیان اینکه وضعیت سلامت مردم خوب نیست و با کمک کارکنان باید شهرستان را برای ورزش آماده کنیم بر هماهنگی بیشتر تاکید کرد و اذعان داشت: شهرستان شده است.

اسماعیل نژاد با اشاره به اینکه اداره کل و وزارت ورزش و جوانان 80 درصد از حق اجاره اماکن ورزشی توسط بخش خصوصی را برای جبران خسارات وارده از سوی تاج و تخت اعطا کرده اند، گفت: هدف از این کار، گفتمان سازی است. شهری عاشق فعالیت بدنی و ورزش که با تغییر بیشتر شیوه زندگی و ورزش برای رسیدن به آن تلاش خواهیم کرد.

وی با اشاره به سرانه های ورزشی در شهرستان هلیل آباد تصریح کرد: مساحت کل فضاهای باز این شهرستان 427 هزار متر مربع و فضاهای سرپوشیده در شهرستان 4500 متر مربع است.

رئیس اداره ورزش و جوانان هلیل آباد تاکید کرد: در شهرستان هلیل آباد 4 سالن بدنسازی، زمین چمن، گود باستانی، 10 خانه ورزش روستایی، زمین ورزش روستایی، چمن مصنوعی و 15 باشگاه خصوصی در شهرستان داریم که از این تعداد 5 باشگاه اختصاصی داریم. باشگاه ها دارای مجوز هستند، اشاره کردیم: فوتبال، فوتسال، کوهنوردی، والیبال، کشتی، تکواندو، کاراته و …. از جمله ورزش های فعال در این شهرستان هستند.

وی همچنین ادامه داد: 7 پروژه ورزشی نیمه تمام در شهرستان هلیل آباد داریم که شامل استخر سرپوشیده، ورزشگاه شهید علوی نژاد، امام علی زرهانه، تکمیل سالن ورزشی در روستای نیکاب، تکمیل دیوارکشی در هلیل آباد شمالی، تکمیل مجموعه ورزشی شهرستان کندر و سالن ورزشی روستای محمدآباد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید