پروژه های نیمه تمام عمرانی و ورزشی استان اردبیل تامین اعتبار می شود/ نواقص ورزشگاه علی دایی رفع می شود

ساعت: 11:19
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۷
کد خبر: 1792985

نق زاد نایب رئیس مجلس با انتقاد از عملکرد دولت قبل در تکمیل زیرساخت های استان اردبیل گفت: تلاش می کنیم با تامین اعتبار لازم در سال آینده شاهد کار پروژه های نیمه تمام عمرانی و ورزشی در استان اردبیل باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی نق زاد نایب رئیس مجلس در گفتگو با سبلان ما به پروژه های عمرانی و ورزشی استان اردبیل اشاره کرد و گفت: برای پاسخگویی به بخشی از مطالبات مردمی استان امروز به اتفاق دو تن از معاونان وزارت راه و شهرسازی استان اردبیل و … عمران شهر و ورزش و جوانان از کمبود پروژه های عمرانی در استان از جمله بیمارستان نجف زاده و ورزشگاه علی دایی مطلع شدیم.

وی با انتقاد از کم لطفی دولت قبل برای تخصیص اعتبارات لازم برای تکمیل پروژه های عمرانی استان اردبیل گفت: تلاش می کنیم اعتبار خوبی برای تکمیل برخی از پروژه های عمرانی فراهم کنیم و نواقص سایر پروژه ها را برطرف کنیم. حوزه. دوره باقی مانده از بودجه سال آینده “بیایید آن را درک کنیم.

این نماینده مجلس به پروژه بیمارستان نجف زاده اردبیل اشاره کرد و گفت: فونداسیون این بیمارستان تکمیل و هر دو طبقه این مجموعه شکل گرفته است. امیدواریم با اعطای وام یک هزار میلیارد ریالی در سال های آینده شاهد فعالیت این بیمارستان در اردبیل باشیم.

وی همچنین به ورزشگاه علی دایی اشاره کرد و گفت: نمایندگان استان اردبیل از عدم تعهد وزارت ورزش برای رفع نواقص این پروژه عظیم و ملی ناامید هستند.

نیکزاد با بیان اینکه وزارت ورزش در دولت قبل به تعهدات خود در این پروژه عمل نکرده است، گفت: تعمیر زمین چمن، تعمیر تارتان، بهسازی صندلی ها، رفع تخلف دکل های برق از جمله مواردی است که تکمیل نشده است. هنوز . نسبت به رفع نواقص این مجموعه ورزشی در اسرع وقت اقدام نمایید.

وی در ادامه سخنان خود به کمبودهای ورزشگاه تهتی اردبیل اشاره کرد و گفت: در بازدید از بنیاد جانبازان مقرر شد سالن ورزشی در این مجموعه احداث شود.

نقزاد در پایان از معاون عمرانی استاندار اردبیل خواست با توجه به مهلت های باقیمانده بودجه نسبت به تامین اعتبارات لازم برای تکمیل و رفع نواقص پروژه های عمرانی اردبیل اقدام کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید