44 پروژه عمرانی و کشاورزی در مهریز به بهره برداری رسید / اجرای 50 پروژه نیمه تمام در مهریز با کمک خیران


ساعت: 08:24
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۰
کد خبر: 1807152

دهگان بیدکی فرماندار مهریز از اجرای 44 طرح در بخشهای مختلف کشاورزی، گاز، برق، صنعت، آموزش و کشاورزی به مناسبت ایام الله دهه فجر در مهریز خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، محمد دهقان بنادکی سه شنبه شب در نشست خبری دهه فجر اظهار داشت: همزمان با دهه فجر 44 پروژه با سرمایه گذاری 215 میلیارد تومان و اشتغال مستقیم برای 200 نفر در مهریز به بهره برداری رسید..

وی، مرکز بهداشت تنگ چنار با اعتبار 3000 میلیارد تن، پروژه مسکن ملی با 44 واحد، مالکیت کانکس ساختمان دامپزشکی و بهره برداری از ساختمان اداره مالیات مهریز، راه اندازی درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی، واحد بوم گردی، مصنوعی. چمن در روستای گردکوه و … تعدادی از این پروژه ها را فهرست کنید.

دهگان بنادکی ادامه داد: بیشتر پروژه ها با همت و مساعدت و مشارکت خیران ساخته شده است به طوری که تاکنون 50 پروژه نیمه تمام در شهرستان مهریز توسط خیران فعال شده است..

وی درباره طرح ملی مسکن نیز گفت: مهریز اولین شهری است که این پروژه ها را آماده بهره برداری می کند و 44 واحد در ایام دهه فجر به متقاضیان واگذار می شود و 106 واحد دیگر نیز تا پایان سال تحویل متقاضیان می شود. سال . ..

دهگان بنادکی درباره نیازهای بهداشتی و درمانی مهریز نیز گفت: خوشبختانه در این زمینه کمبودی وجود ندارد و بیمارستان 96 تختخوابی مهریز در آینده نزدیک در قالب طرح توسعه به بیمارستان 160 تختخوابی تبدیل می شود..

باید بگویم؛ شهرستان 45 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری مرکز استان یزد قرار دارد..

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید