افتتاح و بهره برداری از 314 پروژه در هفته دولت / خط ریلی مبارکه – سفیدشت – شهرکرد بهمن ماه 1402 به بهره برداری می رسد.


ساعت: 10:34
تاریخ انتشار: 31.05.1401
کد خبر: 1891640

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری:

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: 314 پروژه قابل افتتاح با یک هزار و 383 میلیارد تومان در هفته دولت امسال به بهره برداری می رسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ علی حیدری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گفت: 314 پروژه قابل افتتاح با اعتبار یک میلیارد و 383 میلیون تومان در این مدت به بهره برداری می رسد. سال سال

وی افزود: همچنین 91 پروژه با اعتباری بالغ بر 331 میلیارد تومان در هفته جاری دولت در دست اقدام است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: کل پروژه های افتتاح شده در دهه فجر و هفته دولت 1400 نیز 618 پروژه با اعتباری بالغ بر 2668 میلیارد تومان است، همچنین در این مدت 185 پروژه با اعتبار 2102 میلیارد تومان وام اخذ شد.

حیدری با اشاره به اینکه با مدیریت 314 پروژه برای 676 نفر شغل ایجاد شد، گفت: این طرح ها در حوزه های آموزشی، بهداشتی، خدماتی، دامداری، زیربنایی، صنعتی، فضای اداری، کشاورزی، گردشگری، مسکن و ورزش است.

وی با بیان اینکه پیش بینی می شود پس از ساخت 91 پروژه جدید در چهارمحال و بختیاری در هفته دولت برای 767 نفر شغل ایجاد شود، گفت: پروژه های عمرانی در حوزه های آموزشی، دامپروری، زیرساختی، کشاورزی، گردشگری، مسکن و ورزش است. .

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری از تامین اعتبار 36 پروژه از بخش های خصوصی و خیریه در هفته دولت امسال خبر داد و خاطرنشان کرد: اعتبار در نظر گرفته شده برای طرح های قابل کشف و مدیریت از سوی بخش خصوصی و خیریه تامین شده است. 6 محل شامل 532 یک میلیارد تومان ملی، 117 میلیارد تومان استانی، 223 میلیارد تومان محلی، 169 میلیارد تومان تسهیلات و 305 میلیارد تومان شخصی، 35 میلیارد تومان از سایر منابع اختصاص یافت.

حیدری افزود: اعتبار در نظر گرفته شده برای طرح های اچینگ نیز از 6 منبع تامین شد که شامل 155 میلیارد تومان ملی، 74 میلیارد تومان استانی، 64 میلیارد تومان محلی، 2 میلیارد تومان تسهیلات و 15 میلیارد تومان شخصی، 19 میلیارد تومان از سایر منابع است. منابع تخصیص یافتند.

وی با اشاره به اینکه بیشترین پروژه ها در هفته دولت امسال مربوط به شهرک شهرکرد و سپس شهر لردگان است، گفت: بیشتر پروژه ها نیز مربوط به شهرک کوهرنگ است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: پروژه های کلیدی که امسال در هفته دولت به بهره برداری می رسد عبارتند از: فاضلاب شهر بن، طرح آبرسانی دفاعی شهرکرد، تقویت نیروگاه ها و ….

حیدری بیان می کند: خط ریلی مبارکه – سفیدشت – شاهکرد پیش بینی می شود در بهمن ماه 1402 به بهره برداری برسد.

وی افزود: با توجه به وجود برخی گزینه ها در خصوص کاهش آب در خط انتقال زاینده رود، عملیات اجرایی انتقال آب از چشمه دیمه به خط 9 کیلومتری کوهرنگ آغاز شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: از 13 هزار میلیارد تومان اعتبارات عمرانی سفر رئیس جمهور در سه مرحله به مبلغ 670 میلیارد تومان، 450 میلیارد تومان و یک هزار و 100 میلیارد تومان اعتبارات عمرانی در نظر گرفته شده است. در مجموع 2 هزار و 220 میلیارد تومان برای استان در نظر گرفته شده است.

حیدری گفت: اعتبارات مناسبی برای خط ریلی و آبرسانی از بن به بروجن در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: در هفته دولت امسال وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان برنامه و بودجه به چهارمحال و بختیاری سفر می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید