برگزاری مناقصه احداث مجموعه ورزشی کریم آباد گرگان / چهار پروژه در هفته دولت به بهره برداری می رسد.


ساعت: 15:38
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۱۹
کد خبر: 1889022

قاسم برزمینی از برگزاری مناقصه احداث مجموعه ورزشی کریم آباد گرگان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ قاسم برزمینی مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان در بازدید از اتاق خبر گلستان ما با خبرنگاران این سریال گفت و گو کرد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان در این جلسه به هفتمین ارتقای کرونا اشاره کرد و گفت: بازدیدها و بازرسی ها را افزایش داده ایم و برگزاری مسابقات باید بر اساس مصوبه ستاد کرونا باشد.

برزمینی تصریح کرد: در حال حاضر تعطیلی اماکن ورزشی در موج هفتم کرونا در دستور کار نیست و باید پروتکل ها رعایت شود.

وی افزود: چهار پروژه برای هفته دولت بررسی کردیم و زمین چمن مصنوعی مینودشت، زمین مینی فوتبال گالیکش، روستاهای کرمی آباد و تقی آباد گرگان و زمین باگو کناره را داریم.

این مسئول تاکید کرد: از زمان سفر رئیس جمهور به استان گلستان تاکنون 218 میلیارد مصوبه در حوزه ورزش دریافت کرده ایم که از این نظر رتبه نخست را در بین استان های کشور دارد و در تلاش هستیم در هر شهرستان 20 پروژه و یک پروژه مهم اجرا کنیم. برای یک دهه فجر را توسط راهورد صفر افتتاح می کنیم.

برزمینی یادآور شد: همچنین تالار کریم آباد با 6000 صندلی در گرگان مناقصه شده است که این پروژه 18 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در تلاش هستیم با اخذ وام 75 میلیارد تومانی در دو مرحله این پروژه را در دو سال آینده به اتمام برسانیم.

وی افزود: در رشته های بسکتبال، والیبال و ورزش های کبدی استعدادهای زیادی داریم و این سالن ورزشی چند منظوره می تواند به رشد آن استعدادها کمک کند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان خاطرنشان کرد: در رده های مختلف استان 150 ملی پوش داریم و در المپیک نیز 6 نماینده از استان داشتیم و استان گلستان جزو 10 استان برتر کشور است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید