پیوست فرهنگی برای پروژه های در حال ساخت به راحتی امکان پذیر نیست/ پروژه های میدان امام حسین (ع) و امام خمینی (ره) سال آینده به بهره برداری می رسد.

ساعت: 11:18
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۳
کد خبر: 1792026

میرنظامی با بیان اینکه راه اندازی سه پروژه شهری در یک بازه زمانی هر کدام را توسعه داده و چهره شهر را خدشه دار کرده است، گفت: بعید به نظر می رسد که پروژه های میدان امام حسین (ع) و میدان امام خمینی (ره) در اوایل سال آینده بیشتر شود. به بهره برداری برسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید وحید میرنظامی رئیس شورای شهر اراک در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری دیار آفتاب ؛ در خصوص برخی انتقادات به نبود اپلیکیشن های فرهنگی، اجتماعی و زیست محیطی در پروژه های عمرانی اراک گفت: برای پروژه هایی که شروع شده و یا در دست اجرا هستند. تکمیل (از عبارت میدان مقاومت، میدان امام حسین(ع) و میدان امام خمینی(ره) را نمی توان به عنوان پیوست ویژه اجتماعی – فرهنگی تلقی و اجرا کرد.

وی افزود: تنها برای پروژه هایی که در مرحله تحقیقات اولیه هستند می توان اپلیکیشن فرهنگی تعریف کرد مانند فرهنگسرا، پارک و …. حتی برای پروژه هایی که هنوز شروع نشده اند، علاوه بر تعریف پیوست، ممکن است اصلاحاتی در نظر گرفته شود که با بودجه کمتر به نتیجه بهتری منجر شود.

خمین با انتقاد از سه جهت پروژه میدان امام خمینی (ره) گفت: جایی که محل مناسبی برای استراحت مسافران بود تخریب شده و برخی از آنها همزمان با میدان مقاومت و امام حسین(ع) پروژه را اجرا می کنند. . “) شروع شد.

وی خاطرنشان کرد: راه اندازی این سه پروژه در یک بازه زمانی باعث طولانی شدن و خدشه دار شدن چهره شهر شده است و بعید به نظر می رسد پروژه های میدان امام حسین (ع) و میدان امام خمینی (ره) انجام شود. زودتر از یک سال خواهد بود. آینده عملیاتی خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید