ساختمان های پروژه فرهنگی هنری پیشکوه تربت حیدریه باید تا پایان سال به بهره برداری برسد.


ساعت: 09:56
تاریخ انتشار: 91/02/29
کد خبر: 1839918

نظری گفت: ساخت ساختمان ها و محوطه مجتمع فرهنگی هنری پیشکوه باید تا پایان سال جاری به اتمام برسد تا در بهار سال آینده با تجهیز آن، این مجموعه مورد نیاز مردم و هنرمندان قرار گیرد. به بهره برداری می رسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی صبح امروز در حاشیه بازدید از مجتمع فرهنگی هنری نیمه تمام پیشکوه تربت حیدری اظهار داشت: مجموعه ای که برای بهره برداری نیازمند مردم و هنرمندان است.

زنگنه نماینده مجلس: سال گذشته 35 میلیارد تن برای این مجتمع تخصیص و استفاده شد اما با توجه به تورم، 20 میلیارد تن دیگر برای تکمیل و تجهیز آن نیاز است.

عملیات اجرایی تنها مجتمع فرهنگی هنری تربت حیدریه در سال 1386 در زمینی به مساحت 9000 متر مربع در منطقه گردشگری پیشکوه و قرار بود تا دو سال به بهره برداری برسد اما پس از گذشت 14 سال این پروژه به نصف رسید. تکمیل شده توسط تزریق اعتبار دریپ 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

در نهایت پس از دکتر زنگنه نماینده مردم منطقه تربت حیدریه در مجلس در سال گذشته 35 میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه اختصاص یافت که نیمی از آن به اداره کل فرهنگ و مدیریت خراسان واگذار شد. .

تنها مشکل این پروژه پس از تقسیم بودجه سند زمین مجتمع فرهنگی هنری بود که به گفته نهای نیا رئیس اداره فرهنگ و جهت یابی تربت حیدریه مشکل سند مجتمع حل شد و اکنون این پروژه مورد نیاز مردم و هنرمندان است با دو مجری به پایان می رسد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید