پروژه کمربندی گردشگری پیشکوه در تربت حیدریه ساخته می شود

ساعت: 09:55
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۲
کد خبر: 1783742

عظیمی گفت: کمربند گردشگری پیشکوه (کمربند سبز) با مقطع 45 متری از پارک ثامن شروع و در امتداد پارک پیشکوه تا جاده بایگ ادامه دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ابوالقاسم عطیمی شهردار تربت حیدریه در گفت و گو با خبرنگار صبح توس؛ وی گفت: به دلیل اینکه پارک جنگلی پیشکوه یک مرکز گردشگری در منطقه محسوب می شود و سند بهره برداری آن به شهرداری تحویل داده شده است. تسهیل می شود و مسافران را در شهر نگه می دارد.

وی افزود: در اطراف این محور و به ویژه در محدوده نمونه گردشگری پیشکوه چندین کاربری مسکونی، تفریحی و توریستی پیش بینی شده و مراحل آماده سازی پروژه توسط مشاور انجام شده است.

عظیمی گفت: با اقدامات بعدی شورای اسلامی شهر، ساخت این کمربندی از نقطه شروع یعنی. پارک ثامن و با توجه به حجم بالای عملیات عمرانی و ساخت بناها در این پروژه می توان این پروژه را پروژه بزرگ شهرداری تربت حیدری در سال های اخیر دانست.

حیدری شهردار تربت گفت: یکی دیگر از مزایای احداث پروژه کمربند گردشگری پیشکوه تعریض و ایمن سازی ورودی تربت حیدریه از سمت گناباد است که با حضور نماینده این شهرستان در مجلس اخیرا در جلسه ای با حضور معاون پیگیری شد. وزیر راه و شهرسازی و مدیرکل ساخت و توسعه راه های منطقه شمال شرق به زودی فاز اجرایی این پروژه را آغاز می کنند.

پیشرفت 90 درصدی پروژه ایمن سازی و تعریض ورودی شهر در سمت زاوه

عاصمی گفت: ایمن سازی و تعریض ورودی شهرک تربت حیدریه سمت زاوه به طول 1500 متر که از سال 1396 و 97 آغاز شده بود هم اکنون 90 درصد پیشرفت داشته و به زودی به اتمام می رسد.

شهردار تربت حیدری خاطرنشان کرد: این پروژه چندین بار به دلیل تغییر مدیریت دچار وقفه شد و در نهایت با پیگیری و رایزنی در دستور کار نهایی طی صورتجلسه ای به پیمانکار ابلاغ و تکلیف مشخص شد.

وی افزود: طی یک ماه گذشته این پروژه شتاب قابل توجهی پیدا کرده و با پیشرفت 90 درصدی همراه بوده و هم اکنون این پروژه رو به اتمام است و طی چند روز آینده با نصب تابلو و رنگ آمیزی تحویل و به بهره برداری می رسد. جزیره.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید