پروژه های شهرداری تربت حیدریه به بهره برداری رسید


ساعت: 13:00
تاریخ انتشار: 06/08/1401
کد خبر: 1893760

همزمان پروژه های شهرداری تربت حیدریه به ارزش 9 میلیارد و 119 میلیون تومان در آخرین روز از هفته دولت به بهره برداری رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; شهردار تربت حیدریه صبح امروز در جریان اجرای این طرح ها گفت: هم اکنون شهرداری در حال ساخت پروژه های عمرانی به ارزش 19 میلیارد و 490 میلیون تومان است که در آخرین روز از هفته دولت تعدادی از این پروژه ها با اعتباری بالغ بر 9 میلیارد و 119 میلیون تومان به بهره برداری رسید.

وحید فاروق تبار راه اندازی مجموعه تفریحی دوچرخه بانوان در پارک جنگلی پیشکوه، راه اندازی مسیر دوچرخه در بلوار ولی عصر عجل الله و پارک روستای فرزق را از پروژه های افتتاحیه برشمرد و افزود: در حال حاضر اصلاح هندسی میدان بسیج، میدان آزادگان، دژبان انجام می شود. میدان و خط آسفالت جنوب بلوار شهید مدرس توسط کارکنان شهرداری در دو شیفت کاری انجام می شود و سعی شده در تمامی پروژه ها از مصالح استاندارد با قوام و کیفیت بالا استفاده شود به طوری که هم کیفیت و هم سرعت پروژه ها بوده است. افزایش یافت.

وی در خصوص اجرای برنامه ها و پروژه ها در پارک پیشکو گفت: ماموریت ما حفظ و توسعه پروژه های پارک پیشکو است که در حال حاضر یک آبشار سنگی در دست احداث داریم و امروز پیست دوچرخه سواری بانوان را نیز افتتاح کردیم.

فرخ تبار خاطرنشان کرد: با توجه به محدودیت هایی که در حوزه ورزش بانوان وجود داشت، این طرح برای بانوان در پارک پیشکوه افتتاح شد که علاوه بر دوچرخه سواری، اسکیت و گلخانه بانوان به منظور تربیت نوزادان و یک مجموعه کامل با دو ورودی دروازه ها، در بهره برداری معرفی شده اند.

وی از ابلاغ طرح تفصیلی کوی صدف تا پایان شهریور ماه خبر داد و گفت: کوی صدف با وسعت 58 هکتار پس از سال ها بدون طرح تفصیلی بالاخره وارد فاز جدیدی می شود و در ابتدا طرح تفصیلی تهیه شده که شامل عرض معابر، تراکم و ساخت و ساز در آن درج شده است و تا پایان شهریور ماه اعلام خواهد شد.

شهردار تربت حیدریه گفت: به زودی عملیات اجرایی پروژه را آغاز می کنیم و جاده خاکی صدف 24 متری ادامه دارد و مردم می توانند برای تکمیل کار و ساختمان هایی که وی ساخته به کمیسیون ماده 100 مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید