2 پروژه بهداشتی خیر ساز در تربت حیدریه به بهره برداری رسید


ساعت: 10:30
تاریخ انتشار: 1401/02/15
کد خبر: 1836478

دو پروژه بهداشتی مرکز بهداشت مجتمع با وام 90 میلیارد ریالی با حضور معاون بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در تربت حیدریه به بهره برداری رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از Morning Birch; معاون بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صبح امروز در سفر به تربت حیدریه از دو طرح بهداشتی و درمانی مهندس حمید رمضانی و مرکز سلامت جامع شهری و روستایی مسعود محقق رونمایی کرد.

مرکز جامع سلامت حمید رمضانی که در سال 96 با زیربنای یک هزار و 350 متر مربع و دو طبقه به ارزش 40 میلیارد ریال و با مشارکت خیریه سلامت مهندس حمید رمضانی آغاز به کار کرد، به بهره برداری رسید.

همچنین مرکز جامع سلامت شهری و روستایی زندیه مسعود محقق که زمین آن توسط زندیه محقق به دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه اهدا شد و حدود 50 میلیارد ریال نیز توسط این نیکوکار نیکوکار برای ساخت مرکز به این دانشگاه اهدا شد.1750 متر از زمین

دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه با پوشش سه شهرستان تربت حیدریه، مه ولات و زاوه به بیش از 368 هزار نفر در جنوب خراسان رضوی خدمات آموزشی، بهداشتی و درمانی ارائه می کند.

دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه دارای 52 مدرس و 619 دانشجو است که در 10 رشته مامایی، اتاق عمل، بیهوشی، پرستاری، فناوری اطلاعات سلامت، علوم آزمایشگاهی، بهداشت محیط، بهداشت عمومی، فوریت های پزشکی، تکنسین بهداشت دهان و دندان و دندانپزشکی دانشجو هستند. آموزش در سه مقطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی.

جمعیت تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه دارای 146 مرکز بهداشتی درمانی، 46 مرکز خدمات درمانی مجتمع و 19 مرکز بهداشتی درمانی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید