قایق های فدراسیون قایقرانی بالاخره از گمرک ترخیص شد! / ساخت وسایل قایقرانی در ایران امکان پذیر نیست

ساعت: 17:53
تاریخ انتشار: 14/05/08
کد خبر: 1779552

وسایل زهی ما مجلل در نظر گرفته می شد

نایب رئیس بانوان فدراسیون قایقرانی گفت: سال ها در قانون اولیه، قایق به عنوان کالای لوکس تلقی می شد و برای برخی رشته ها مانند قایقرانی اولین بار بود که لیگ ایجاد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ کتایون اشرف نایب رئیس بانوان فدراسیون قایقرانی گفت: مسابقات قایقرانی قهرمانی آسیا را در تایلند خواهیم داشت. برای آماده سازی آرنج تیم و تعیین ورزشکارانی که رکورد لازم برای اعزام به این مسابقات را کسب کرده اند، مسابقات قهرمانی در کشور داریم. دوشنبه دوباره تست خواهیم داشت و در بازی های آسیایی و اوایل آذرماه اردوها را ادامه می دهیم. همچنین ۲ سال دیگر از هفته آینده یکشنبه مسابقات کایاک قهرمانی جوانان کشور را برگزار خواهیم کرد. البته برای معلولان هم این مسابقات را در نظر گرفته ایم که خوب است هم برای جوانان و هم برای معلولان قهرمانی مستمر داشته باشیم.

اشرف با اشاره به تاخیر در ارسال قایق ها افزود: خوشبختانه قایق ها به دست بازیکنان رسید. وقتی این تعداد قایق به ناوگان ما اضافه شد، می توانیم قایق ها را به استان ها بفرستیم و کار می کنند. ساخت قایق های پارویی در ایران سخت است و امکان پذیر نیست. ورود این قایق ها کمک قابل توجهی به بازیکنان کرد تا بهتر تمرین کنند. استان ها نیز قایق دارند. با توجه به شرایط موجود در کشور در تهیه و واردات وسایل تا حد امکان به ورزشکاران کمک کردیم.

وی گفت: در دو سال اخیر مسابقاتی داشتیم به گونه ای که لیگ برگزار می شود. برای برخی رشته ها مانند قایقرانی، این اولین بار بود که لیگ ایجاد شد. ما سعی می کنیم به این مسابقات جام اضافه کنیم، زیرا هر چه تعداد مسابقات بیشتر شود، بازیکنان موفق تری خواهند داشت. سعی داریم با برگزاری چندین دوره مسابقات قهرمانی و جام حذفی، برگزاری یک دوره مسابقات قهرمانی در کشور را تغییر دهیم تا به تدریج بچه ها را با تجربه تر کنیم.

نایب رئیس بانوان فدراسیون قایقرانی به رادیو ورزش گفت: سال ها قایق در قانون اولیه کالای لوکس محسوب می شد. مشکل بعدی ترخیص این قایق ها از گمرک بود. امیدوارم در آینده این مشکلات حل شود. قایق ها نه تنها لوکس هستند، بلکه برای برگزاری مسابقات و ایجاد شرایط برای خانه به آنها نیاز داریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید