عدم امکان اجرای طرح کارت شهروندی کرمانشاه قبل از بازگشایی مدارس/اجرای طرح مذکور با اتوبوس های فعلی امکان پذیر نیست.


ساعت: 14:28
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۷
کد خبر: 1898067

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه اعلام کرد؛

مهدی احمدی گفت: اجرای طرح کارت شهروندی در کرمانشاه با اتوبوس های فعلی امکان پذیر نیست و باید اتوبوس های جدید وارد مدار شوند تا بتوانیم این طرح را اجرا کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی احمدی با اشاره به اهمیت پرداخت الکترونیکی بلیط اتوبوس و تاکسی در کرمانشاه گفت: در سال های اخیر با توجه به گسترش خدمات الکترونیک در کشور، توسعه کارت های هوشمند و استفاده از این کارت ها در حمل و نقل شهری توسعه یافته است. شبکه، عموم مردم مورد توجه قرار گرفته است

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه افزود: در صورت اجرای این طرح عوارض و کرایه اتوبوس از طریق این کارت پرداخت می شود.

احمدی گفت: در این راستا تاکنون جلسات متعددی برگزار شده و در تلاش هستیم تا زیرساخت های اجرای این طرح را اجرایی کنیم.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه اذعان داشت: استفاده از این کارت ها علاوه بر تسهیل در پرداخت های جزئی باعث کاهش سایر هزینه ها از جمله چند برابری پول و … می شود که نقش مهمی در اقتصاد کشور دارد.

وی خاطرنشان کرد: اما اجرای این طرح در کرمانشاه با اتوبوس های فعلی امکان پذیر نیست و باید اتوبوس های جدید وارد مدار شوند تا بتوانیم این طرح را اجرا کنیم.

احمدی بیان کرد: قرار بود 53 دستگاه اتوبوس جدید به استان کرمانشاه واگذار شود که تاکنون تنها 7 دستگاه از این تعداد وارد استان شده است و تا زمانی که این همه اتوبوس وارد استان نشود، امکان اجرای طرح کارت شهروندی وجود ندارد.

وی بیان کرد: با توجه به درخواست بزرگ همه استان های کشور در حال حاضر این اتوبوس ها را به صورت قطره ای در اختیار ما قرار می دهند و اگر در ماه های گذشته تعداد اتوبوس ها به 20 دستگاه برسد، می توان اعلام کرد که این طرح محقق خواهد شد.

احمدی بیان کرد: یکی از آرزوهای ما اجرای این طرح قبل از بازگشایی مدارس بود، اما دولت باید این امکانات را در اختیار ما بگذارد، البته بعد از ده سال اتوبوس های جدید را در اختیار ما قرار دادند. جا برای شکر هست.

دیدگاهتان را بنویسید