طرح نیمه کاره برج های دوقلو شهرداری شهرکرد با کاربری قبلی امکان پذیر نیست/ 57 طرح نیمه تمام در شهرکرد وجود دارد.


ساعت: 14:36
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۶
کد خبر: 1916394

وحیدیان شهردار شهرکرد گفت: 57 طرح مدیریت شهری نیمه تمام در شهرکرد وجود دارد که روند اجرای تمامی این طرح ها فعال است و حداقل 20 مورد از آنها تا پایان امسال تکمیل و به بهره برداری می رسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ محمدحسین وحیدیان عصر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: شهردار باید پاسخگوی حوزه های اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و … باشد. نیازهای شهروندان و ارتباط دو سویه بین شهرداری و شهروندان باید برقرار شود.
وی با اشاره به اینکه مشکلات باید با کمک مردم حل شود، تصریح کرد: این شهر را از بهینه سازی فضای شهری و حداقل هایی که می توانیم داشته باشیم دریغ نخواهیم کرد.
واحدیان ادامه داد: با قوی شدن حس تعلق به شهر، نقش مشارکت بیشتر می شود. هرچه بیشتر از هویت آگاه باشیم، احساس تعلق بیشتری خواهیم داشت. باید بتوانیم با ایجاد فضای مساعد برای شهروندان، حضور در شهر را قوی تر کنیم.
وی به پروژه های شهرداری اشاره کرد و گفت: زیرساخت های لازم از جمله سالن مجهز در بهستی رحمت مورد نیاز است.
وحیدیان با بیان اینکه باید پروژه های شهرداری مدیریت شود و همچنین از پتانسیل خیرین استفاده شود، گفت: خیرین برای شهرسازی برای شهری آباد بیایند.
وی خاطرنشان کرد: دوربین های کنترل سرعت شهرکرد باید تا پایان امسال به 50 دستگاه افزایش یابد، در حال حاضر 24 نوع دوربین مدار بسته در خیابان های شهرکرد مستقر است.
واحدیان یادآور شد: برای تسریع در حل برخی پروژه های مهم شهرداری شهرکرد از جمله فن آوران 2، صنایع حوضچه ای، زمین روبروی دانشگاه شهرکرد و بافت تاریخی پر چالش تر، همکاری سایر دستگاه های اجرایی ضروری است.
وی با اشاره به اینکه از نظر اقتصادی و حمل و نقلی امکان تکمیل و بهره برداری از پروژه نیمه تمام برج های دوقلوی شهرداری شهرکرد با کاربری قبلی وجود ندارد، تصریح کرد: تغییر کاربری این پروژه به مسکونی در دستور کار قرار دارد.
وحیدیان اذعان داشت: پس از تعیین کاربری جدید، طرح برج های دوقلو نیمه کاره شهرداری شهرکرد برای فروش یا مشارکت و سرمایه گذاری بخش خصوصی در این طرح تصمیم گیری می شود.
وی گفت: نتایج نهایی طرح جامع ترافیک شهرکرد در ماه جاری ارائه می شود.
وحیدیان تصریح کرد: تیم اورژانس ساختمانی شهرداری شهرکرد تشکیل و فعال شد تا شهروندان برای مشکلات جزئی گرفتار کاغذبازی های اداری نشوند.
وی خاطرنشان کرد: زیباسازی شهری، پاکسازی مازادهای کالبدی، نورپردازی، دکوراسیون، مبلمان با هویت شهری، ساماندهی تابلوها و تبلیغات شهری، کف سازی بافت فرسوده و تاریخی، تکمیل بلوار سلامت، اجرای برنامه های فرهنگی محله محور، شکل گیری فرهنگی و کمیسیون سرمایه گذاری و فعال ایجاد شورای هنری تا پایان سال جاری در دستور کار این شهرداری قرار دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید