پیشنهادات تعیین تکلیف برج های دوقلو شهرکرد تا اردیبهشت ماه ارائه می شود


ساعت: 11:48
تاریخ انتشار: 1401/01/16
کد خبر: 1819686

محمدرضا بیاتی رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: وضعیت فعلی برج باید برای فروش یا مشارکت بررسی شود و پیشنهادات و نتایج تا اواسط اردیبهشت به شورای اسلامی شهر ارائه شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ محمدرضا بیاتی رئیس شورای اسلامی شهرکرد امروز در جلسه بررسی و هم اندیشی برج های دوقلو با تشکر از فعالیت های نوروزی کارکنان شهرداری اظهار داشت: کارکنان شهرداری نهایت تلاش خود را برای فضاسازی و ارائه خدمات در جشنواره نوروزی انجام داده اند. .

وی با بیان اینکه مصمم به اهدای پروژه برج دوقلو در سال جاری هستیم، تاکید کرد: تعیین تکلیف به این برج بسیاری از مشکلات و دغدغه های شهری شهروندان را برطرف می کند.
رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: وضعیت فعلی برج برای فروش یا مشارکت بررسی و تا نیمه اردیبهشت ماه پیشنهادات و نتایج به شورای اسلامی شهر ارائه شود.
بیاتی خاطرنشان کرد: متأسفانه در گذشته جسارت و جسارت از مجموعه مدیریت شهری گرفته شد که مشکلاتی را برای شهرداری ایجاد کرد و کارها خوب پیش نرفت.
وی گفت: نیروهای شهرداری باید بهترین و شجاع ترین نیروها، قدرت تصمیم گیری و استفاده بهینه از نیروها باشند.
رئیس شورای اسلامی شهرکرد با اشاره به تغییر هدف، افزود: تغییر هدف باید با نظر یک کارشناس اقتصادی انجام شود و در صورتی که پارکینگ های فعلی پاسخگوی نیاز باشد، می توان تصمیمات جدیدی در بحث اتخاذ کرد. برای تغییر استفاده از برج های دوقلو.”
مصطفی حیدری یکی از اعضای شورای اسلامی شهرکرد در ادامه این نشست گفت: سال گذشته شهرداری سال سختی را از نظر درآمدی سپری کرد اما مسئولان شهرداری تمام تلاش خود را برای خدمت رسانی به شهروندان انجام دادند و از هیچ تلاشی دریغ نکردند. “
وی با بیان اینکه شورای شهر باید برای تعیین تکلیف برج های دوقلو اقدامات لازم را انجام دهد، گفت: در صورت فروش برج باید تغییر کاربری داده و از تعداد طبقات کاسته شود و مشکلات ترافیکی نیز حل شود.
حیدری ادامه داد: زمان معطلی وجود ندارد و باید سریعا تکلیف برج های دوقلو مشخص شود و طبق مصوبات شورا از دوره قبل تصمیم گیری و به نتیجه برسیم.
ماشاءالله ایزدی یکی از اعضای شورای اسلامی شهرکرد نیز در این جلسه گفت: برج های دوقلو باعث رونق شهر شده و مشکلات ترافیکی و مالی گریبانگیر شهرداری شهرکرد شده و در صورت فروش در کوتاه ترین زمان به نفع شهرداری خواهد بود.
وی با بیان اینکه خریدار باید تمامی جوانب برج را در نظر بگیرد، افزود: همچنین شهرداری می تواند با فروش قطعات و تغییر هدف برج مسکونی، خدماتی و فرهنگی و کاهش طبقات برج را تکمیل کند. “
یوسف صادقی یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی شهرکرد در ادامه این نشست با اشاره به اینکه الزامات ماده 5 هزینه های زیادی را به شهرداری تحمیل کرده است، اظهار داشت: این موضوع در سال 2018 نیز در دستور کار قرار گرفت.
فاطمه بیگی یکی از اعضای شورای اسلامی شهرکرد در ادامه این نشست گفت: همه ما در جریان وضعیت برج های دوقلو هستیم و انتظار می رود تصمیم یا پیشنهاد ملموس و کارشناسی به شورا ارائه شود و شورا نتیجه نهایی را پس از بررسی دقیق اعلام کنید.”
وی با بیان اینکه در بحث برج های دوقلو باید اعتماد عمومی و اجتماعی احیا شود، گفت: در بحث برج های دوقلو ضرر مالی وارد شد، اما باید به مسائل اجتماعی نیز توجه شود و تکلیف این پروژه مشخص شود. تا حد امکان -به زودی. تا حد امکان.
بیگی ادامه داد: در صورت فروش برج باید پروژه های دیگری شناسایی و اجرا شود تا سرمایه به شهر بازگردد.
عبدالصادق نجفی سرپرست شهرداری شهرکرد در ادامه این نشست با بیان اینکه پروژه برج دوقلو در اولویت شهرداری است، گفت: در اسرع وقت تعیین تکلیف شود.
وی گفت: پیشنهادات باید در اسرع وقت جمع آوری و به شورا ارائه شود و در صورت تصمیم شهرداری برای تکمیل برج، منابع مالی تامین شود.
سرپرست شهرداری شهرکرد خاطرنشان کرد: مشکلات ترافیکی، سایه اندازی، کاهش ارتفاع ساختمان، پیش بینی پارک سفر و توزیع اتوبوس در این برج مورد توجه قرار گرفته و اقدامات لازم برای رفع این مشکلات انجام شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید