مرکز مبادلات طلا و ارز از ساعت 11 صبح فردا 11 اسفند ماه افتتاح می شود. /رئیس بانک مرکزی: ارز کالاهای اساسی و تجهیزات پزشکی را با قیمت 28 هزار و 500 تومان ارائه می دهیم / 68 قلم خدمات نیز با ارز ارائه می شود.

مرکز مبادلات طلا و ارز از ساعت 11 صبح فردا 11 اسفند ماه افتتاح می شود.  /رئیس بانک مرکزی: ارز کالاهای اساسی و تجهیزات پزشکی را با قیمت 28 هزار و 500 تومان ارائه می دهیم / 68 قلم خدمات نیز با ارز ارائه می شود.

رئیس کل بانک مرکزی به مناسبت آغاز به کار مرکز مبادلات ارز و طلا از فردا (سه شنبه) گفت: تمامی نیازهای ارزی و خدماتی مردم در سامانه مبادلات ارز و طلا تامین می شود.

«محمدرضا فرزین» در یک برنامه تلویزیونی از آغاز به کار مرکز مبادلات ارز و طلا از فردا (سه شنبه) ساعت 11 خبر داد و اظهار داشت: تامین ارز کالاهای اساسی، تجهیزات پزشکی و سایر نیازها را با ارز 28 هزار و 500 تومانی ادامه می دهیم.

وی افزود: ارز کالاهای اساسی را از محل فروش ارز حاصل از فروش نفت و میعانات گازی تامین می کنیم.

رئیس کل بانک مرکزی گفت: هنگام صدور ارز خدماتی باید نحوه تحویل متفاوت باشد و در بانک مرکزی تلاش کرده ایم 68 کالای خدماتی را شناسایی کنیم تا ارز عرضه شود.

فرزین تصریح کرد: ارز خدمات ارزی است که به صورت قبوض به متقاضیان داده می شود و شامل ارز مسافرتی، درمانی، دانشجویی و سایر مواردی است که باید ارائه شود و برای ارائه اینها سامانه هایی دیده شده است که مردم می توانند به آن دسترسی داشته باشند. نیازهای ارزی آنها را اعلام و ارائه می کنند

وی تصریح کرد: مدارک ارائه شده توسط متقاضی در دستگاه مربوطه بررسی و پس از تایید، ارز مورد تایید بانک مرکزی ارائه می شود.

فرزین گفت: در شرایط کنونی بانک مرکزی تلاش می کند تا از همه درس ها و تجربیات گذشته کشور در حوزه ارزی برای به حداقل رساندن نوسانات و ایجاد ثبات در کشور استفاده کند.

دیدگاهتان را بنویسید