اجرای طرح نظارت ویژه بازگشایی مدارس در کرمانشاه


ساعت: 18:26
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۷
کد خبر: 1898120

رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه اعلام کرد؛

رامین پهلوانی گفت: طرح نظارت ویژه بازگشایی مدارس بر قیمت پوشاک، کیف، کفش، لوازم التحریر و سایر نیازهای دانش آموزان نظارت می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رامین پهلوانی در گفتگو با خبرنگار مرصاد نیوز گفت: اجرای طرح نظارت بر بازار بازگشایی مدارس از 24 شهریورماه با همکاری نهادهای مرتبط آغاز شده و تا 24 مهرماه ادامه دارد.

رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه افزود: در این طرح بر قیمت پوشاک، کیف و کفش مدارس، لوازم التحریر و سایر نیازهای دانش آموزان نظارت می شود.

وی با بیان اینکه تیم های گشت سیار 8 صنفی هر روز بازار مدارس را رصد می کنند، گفت: در این طرح نظارتی کارشناسان تعزیرات حکومتی، آموزش و پرورش و بازرسی عفاف با اتاق اصناف همکاری می کنند.

پهلوانی گفت: هدف از اجرای این طرح نظارتی جلوگیری از گرانی و کم فروشی کالاهای مورد نیاز خانواده ها از جمله لوازم التحریر، کیف و کفش است.

وی گفت: بیشترین تخلفات ثبت شده در حوزه کیف و لوازم التحریر گران قیمت است.

این مقام مسئول با اشاره به لزوم نظارت بر عرضه و جلوگیری از تخلفات احتمالی عرضه کنندگان کالاهای مشخص شده، تصریح کرد: درج قیمت مصرف کننده بر روی بسته بندی محصولات واحدهای تولیدی و درج برچسب در محل تحویل. توسط نمایندگان و نمایندگان فروش، صدور و ارائه فاکتورهای معتبر فروش از واحدهای عرضه کننده لوازم التحریر از قبیل دفتر، خودکار، مداد، کیف، جلوگیری از فروش اجباری لوازم التحریر به مشتریان در قالب سبد و نظارت بر رعایت درصد سود عمده فروشی مجاز و کوچک از جمله موارد بازرسی میدانی خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید