اجرای طرح ویژه نظارت بر بازار شب عید در کرمانشاه / شعبه ویژه رسیدگی به موارد انباشت و بی نظمی طراحی شده است.


ساعت: 22:40
تاریخ انتشار: 14/30/1400
کد خبر: 1809738

مدیرکل زندانهای دولتی استان کرمانشاه پیشنهاد کرد؛

قهرمان شاهی گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و افزایش تقاضا برای مردم امروز، تشدید بازرسی ها در دو نوبت صبح و عصر انجام می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ قهرمان شاهی در گفت و گو با مرصادنیوز گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و رشد تقاضای مردم از امروز تشدید بازرسی ها در دو نوبت صبح و عصر انجام می شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه افزود: دو تیم گشت از ساعت 9 الی 13:30 و عصرها از ساعت 15:30 تا 19:30 بر بازار نظارت خواهند داشت.

شاهی خاطرنشان کرد: طرح ویژه نظارت بر بازار شب عید از نیمه اسفندماه به مدت یک ماه در استان کرمانشاه اجرا می شود.

وی از حمایت بازرسان سازمان جهاد کشاورزی، اتاق اصناف و سازمان صمت در بازرسی از واحدهای تولیدی و توزیعی کالا و خدمات در استان کرمانشاه خبر داد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: این مشاهدات در دستور کار برخورد خشن با متخلفان قرار گرفت.

شاهی گفت: علاوه بر انجام گشت های مادی در قالب گشت خودرویی، بازرسی ها نیز به صورت نامحسوس انجام می شود.

وی افزود: نظارت بر واحدهای تامین و توزیع کالاهای اساسی به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته و موارد گرانفروشی، گران فروشی و انباشتگی جدی گرفته می شود.

شاهی خاطرنشان کرد: همچنین موضوع برخورد با حراست از طریق سامانه ثبت انبار رصد می شود و کالاهای موجود در انبارها که در سامانه مذکور ثبت نشده اند توقیف و در سطح شهر توزیع می شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: شعبه ویژه رسیدگی به موارد انباشت و صدور تصمیمات مقتضی برای برخورد با متخلفان و توزیع کالای روباز تشکیل شده است.

شاهی گفت: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را از طریق شماره تلفن 135 تعزیرات حکومتی و یا 124 سازمان صمت اطلاع دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید