عید سعید فطر عید قربان و آغاز تولد دوباره مومنان است / از نماز عید فطر غافل نشوید


ساعت: 12:27
تاریخ انتشار: 1401/02/13
کد خبر: 1836227

محمدرضا حسینی گفت: عید سعید فطر، عید قربان و آغاز تولدی دوباره برای مومنان است، بنابراین باید از این فرصت استفاده کرد و در حفظ آن بکوشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدرضا حسینی کارشناس قرآنی در گفت و گو با خبرنگار تیتریک گفت: عید سعید فطر عید قربان و آغاز تناسخ برای مؤمنان است، پس باید از این فرصت استفاده کرد و سعی کرد آن را حفظ کنم. “

وی ادامه داد: خداوند متعال در روز عید سعید فطر به بخشش کامل گناهان بندگان مؤمنش بشارت می دهد، بندگانی که در این ماه دعوت الهی را لبیک گفتند.

حسینی افزود: ذات الهی منشأ نور است و قرب الهی موجب رهایی از مشکلات می شود، البته مؤمنان خالص به خداوند به این خصلت مهم و با فضیلت پی برده اند.

این کارشناس با بیان اینکه نماز عید سعید فطر یکی از بهترین اعمال است، بیان کرد: بندگان خدا را شکر می کنند که با نماز عید سعید فطر این ماه مبارک را پاسداشت.

حسینی گفت: در روز عید سعید فطر برای تعجیل در ظهور امام زمان (عج) باید نماز را در اولویت قرار دهیم چرا که نماز در این روز بسیار سفارش شده است.

وی گفت: یکی از برکات ماه مبارک رمضان کمک به نیازمندان است.

این کارشناس در خاتمه خاطرنشان کرد: درهای رحمت و مغفرت الهی بیش از پیش به سوی عید سعید فطر به روی عبادت کنندگان و خادمانش باز می شود و آرزوی رسیدن به سرچشمه لام یزلی در وجودمان رشد می کند، پس از این فرصت استفاده کنید و استفاده کنید از آن نهایت استفاده را ببرید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید