درهای مصلای زنجان به روی نمازگزاران اذان صبح عید سعید فطر باز است / نماز عید سعید فطر در تمامی مصلای جمعه شهرستان های زنجان اقامه می شود.


ساعت: 14:15
تاریخ انتشار: 1401/02/11
کد خبر: 1835905

رئیس ستاد کل استان زنجان با اشاره به اقامه نماز عید سعید فطر در تمامی مصلاهای جمعه استان گفت: این فریضه در زنجان به عهده آیت الله علی خاتمی نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حکمعلی اسماعیلی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با آرزوی قبولی طاعات و عبادات شهروندان و پیشاپیش تبریک عید سعید فطر، گفت: نماز عید سعید فطر در تمامی مصلاهای جمعه شهرستان های استان به طور همزمان اقامه می شود. در سراسر کشور.

وی با بیان اینکه این تعهد در زنجان به امامت آیت الله خاتمی، ولی فقیه استان و امام جمعه زنجان انجام می شود، خاطرنشان کرد: نماز عید سعید فطر از ساعت 7 صبح 30 صبح به صورت همزمان در سراسر کشور اقامه می شود. .

اسماعیلی با بیان اینکه بعد از نماز عید سعید فطر نیز از خطبه های این نماز بهره مند می شویم، افزود: درهای مصلای نماز جمعه زنجان به روی نمازگزاران اذان صبح باز است.

رئیس ستاد نماز جمعه زنجان با اشاره به ایجاد دو گروه برای رصد هلال شوال در زنجان گفت: برای رصد هلال شوال.

وی گفت: رؤیت و عدم رؤیت هلال شوال به هر حال به دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی گزارش می شود و این کار برای تمام ماه های قمری انجام می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید