هرکسی که این «بی نظمی ها» را اعتراض می خواند، «بی نظمی» دیگری است.

هرکسی که این «بی نظمی ها» را اعتراض می خواند، «بی نظمی» دیگری است.

خاتمی با اشاره به اتفاقات سه ماه اخیر گفت: اینها اعتراض نبود، بلکه «شورش» بود، زیرا طبق قانون اساسی، اعتراض در کشور ما آزاد است. اما به بهانه اعتراض دست به «شورش» زدند و هرکس به این «آشوب»ها اعتراض بگوید، «آشوبگر» دیگری است.

احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران در «اجلاسیه علما و روحانیون در حمایت از مرجعیت و پاسخ به توهین نشریه فرانسوی» گفت: این جنگ سیاسی و اقتصادی بی سابقه نیست و از ابتدا تاکنون اسلام، این جنگ ترکیبی با اسلام بود و با هلاکت پیامبر (ص) شروع شد.

به گزارش ایسنا، یکی از اعضای شورای عالی حوزه های علمیه با اشاره به حضور گسترده طلاب در این اجتماع و عرصه های مختلف دفاع از انقلاب، اظهار کرد: به دنیا بفهمانیم که اگر دین، اسلام و تشیع در معرض تهدید قرار گیرد، این کل مردم می جنگند و جان خود را فدای اسلام خواهند کرد

خاتمی با اشاره به اینکه نشریه مرتکب این جنایت چندی پیش به مقام شامخ نبی اکرم(ص) توهین کرده است، گفت: این نشریه مهم نیست، بلکه مهم حمایت دولت فرانسه از این نشریه به بهانه این است. بیانیه آزادی که هیچ کس نمی تواند درباره هولوکاست صحبت کند.

وی تصریح کرد: به این می گویند آزادی بیان اما دروغ است. به نام آزادی بیان به پیامبر(ص) توهین می کنند، به رهبر ملتی که جانباز است توهین می کنند، به رهبر مبارز قبل و بعد از انقلاب توهین می کنند، به رهبری توهین می کنند که با هم متحد است. عشق به مردم و راه امام (ره) پیروی می کند و انجام می دهد

خاتمی با اشاره به اتفاقات سه ماه اخیر گفت: اینها اعتراض نبود، اغتشاش بود چرا که طبق قانون اساسی اعتراض در کشور ما آزاد است. اما به بهانه اعتراض دست به اغتشاش زدند و هرکس این شورش ها را اعتراض نامید، شورش دیگری است.

دیدگاهتان را بنویسید