احمد خرم: بی نظمی و بی تدبیری در اداره کشور نتیجه حضور نااهلان و نااهلان در مجلس و دولت است.

احمد خرم: بی نظمی و بی تدبیری در اداره کشور نتیجه حضور نااهلان و نااهلان در مجلس و دولت است.

خرم افزود: به همین دلیل شاهد نوعی بی نظمی و سهل انگاری در نظام اداری کشور هستیم که محصول حضور کارگران غیر ماهر و ماهر در مجلس و دولت است.

احمد خرم وزیر راه دولت اصلاحات گفت: مهم ترین لازمه یک انتخابات پرشور چیزی جز حضور همه سلیقه های سیاسی نیست.

این فعال سیاسی اصلاح طلب و وزیر اسبق راه در گفتگو با سایت نواندیش درباره «الزامات موثر انتخاباتی» اظهار داشت: انتخابات نشانه بارز پوپولیسم دولت هاست و به همین دلیل باید شرایطی فراهم شود تا مردم به این نتیجه برسند. .نظرشون مهمه به این ترتیب می توان از انتخابات با آرای فراوان استقبال کرد، انتخاباتی که لازمه اقتدار کشور و البته آرامش مردم است.

این چهره اصلاح طلب در ادامه گفت: مهم ترین لازمه انتخابات پرشور چیزی جز این نیست که همه سلیقه های سیاسی موجود در فضای سیاسی شرایط لازم برای حضور در انتخابات رقابتی را داشته باشند. یعنی اگر قرار است همه کاندیداهای اصلاح طلب رد صلاحیت شوند و عناصری از گروه خاصی در انتخابات حضور داشته باشند، شک نکنید مجلسی که در این رقابت تشکیل می شود به درد مردم نمی خورد.

وزیر اصلاحات ادامه داد: در واقع اگر در ایران همه چیز به هم ریخته است و مردم روز به روز بیشتر به دام می افتند، دلیلی جز این نیست که نظارت های دلسوزانه شرایطی را ایجاد کرده است که هم انتخابات مجلس و هم ریاست جمهوری اخیر. در انتخابات، چهره های موثر باید از حضور در انتخابات منع شوند تا هم کشور از نیروهای کاردان محروم شود و هم حلقه عظیمی از مردم عملاً فرصت رای دادن نداشته باشند.

احمد خرم: بی نظمی و بی تدبیری در اداره کشور نتیجه حضور نااهلان و نااهلان در مجلس و دولت است.

هورام افزود: به همین دلیل شاهد نوعی بی نظمی و سهل انگاری در نظام اداری کشور هستیم که محصول حضور کارگران غیر ماهر و ماهر در مجلس و دولت است.

وی در خصوص شایعات و شایعاتی مبنی بر حضور احتمالی اصلاح طلبان در انتخابات مجلس دوازدهم، تصریح کرد: جریان اصلاحات پایبندی خود را به نظام، کشور و مردم به اثبات رسانده و در دوره های مختلف با تاثیرگذاری مثبت در امور حضور داشته است. .

وی افزود: اصلاح طلبان هم اکنون با آمادگی برای حضور در انتخابات، آمادگی دارند موانع موجود را نیز برطرف کنند تا کشور به مسیر توسعه بازگردد و در نتیجه نگرانی مردم تا حد امکان کاهش یابد. اما نکته اینجاست که آن گروهی که توتالیتاریسم را برای خود یک اصل مهم می‌دانند، در روز روشن و بدون هیچ واهمه‌ای اصلاح‌طلبان را به راحتی رد صلاحیت می‌کنند تا اسلاف خود به مجلس و دولت و به طور کلی هر شرایط سخت و طاقت‌فرسایی وارد شوند. آنها مردم را دارند. در واقع آنقدر «قدرت» برایشان مهم است که آگاهانه «منافع ملی» را قربانی می کنند.

احمد خرم در پایان تاکید کرد که اصلاح طلبان تنها در صورتی در انتخابات حاضر می شوند که شرایط رقابت 100 درصد مهیا باشد.

دیدگاهتان را بنویسید