صدیقی: نقشه های شوم عمرو الاصنام در بیانات حکیمانه رهبر معظم انقلاب آشکار می شود. نباید اجازه داد مکتب انقلاب و جمهوری اسلامی به دست نااهلان بیفتد

صدیقی: نقشه های شوم عمرو الاصنام در بیانات حکیمانه رهبر معظم انقلاب آشکار می شود.  نباید اجازه داد مکتب انقلاب و جمهوری اسلامی به دست نااهلان بیفتد

روز جدید : حجت الاسلام کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران با اشاره به “روشن شدن نقشه های شوم عمروعاص، جهان بینی مدرن از طریق بیانات حکیمانه رهبر معظم انقلاب” گفت: انقلاب اسلامی ایران سرآغاز امام زمان (عج) است. پرچم رهبر انقلاب هستند.

امام جمعه موقت تهران گفت: مکتب انقلاب و جمهوری اسلامی مکتب اهل بیت(ع) است که من احیاگرهای خمینی دارم و نباید اجازه داد این مکتب به دست نااهلان بیفتد.

حجت الاسلام کاظم سیدیکی شنبه شب با گرامیداشت ارتحال امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد در مسجد امام حسن مجتبی (ع) نسیم شهر گفت: دنیا انقلاب را در مقابل دشمنان به وجود آوردند.

وی نایب برحق امام زمان (عج) و جانشین صالح امام راحل را رهبر فرزانه انقلاب دانست که راه و آرمان های انقلاب را پیش برد. وی افزود: باید توجه شود.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه خداوند رهبر عدل جهانی را برای ظهور آماده کرده است، گفت: مردم در سراسر جهان باید برای حضور ولی فقیه و گسترش عدالت و مکتب الهی که انقلاب اسلامی ایران را آماده کرد، آماده باشند. ایران برای ظهور وعده های مهدی (عج) برنامه ریزی می کند.

سیدیکی مردم را ستون ملت و جامعه سعادتمند خواند و گفت: بدون قدرت، دشمنان اجازه گسترش عدالت و معرفی انصارالله علم را نمی دهند.

وی با بیان اینکه مهم ترین ویژگی امام خمینی(ره) عبد و عابد بودن است، بیان می کند: امام خمینی(ره) رهبری است که کوچکترین غرور و تکبر در امام راحل و صداقت با قرآن ایجاد نمی کند. الف، دوستی او با اهل بیت (ع) و عشق به نماز شعبانیه تا آخرین روز عمرش ادامه داشت.

امام جمعه موقت تهران گفت: انقلاب اسلامی ایران پشتوانه اهل بیت و معصومین بود و امام خمینی (ره) توانسته است بر دل های متعلق به خود و پوزه استکبار جهانی مالید.

صدیقی با تاکید بر اینکه صاحب انقلاب اسلامی امام زمان(عج) است و باید به تواضع نائب خود عمل کند، تاکید کرد: مکتب انقلاب و جمهوری اسلامی مکتب اهل بیت(ع) است و باید این مکتب اجازه ندارد به دست نااهلان بیفتد.

وی به توطئه ها، تهمت ها و دروغگویی های دشمنان علیه کارکنان انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: مردم حامی ولی فقیه با بصیرت بالا اجازه تفرقه افکنی و شایعه پراکنی را به دشمنان نمی دهند.

امام جمعه موقت تهران به افشای نقشه های شوم عمروعاص دنیای مدرن از طریق بیانات حکیمانه رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران سرآغاز پرچم امام زمان (عج) است.

سیدیکی در پایان خاطرنشان کرد: حضرت امام خمینی (ره) عزاداری عجیبی برای سالار شهیدان (ع) و یاران باوفایش انجام می دادند که این عزاداری و اشک ریختن وصف ناپذیر است.

دیدگاهتان را بنویسید