اقدامات تروریستی وحدت ملت ایران را افزایش می دهد/ دست نااهلان را باید انقلاب اسلامی قطع کرد


ساعت: 11:07
تاریخ انتشار: 08/05/1401
کد خبر: 1906300

همسر شهید مدافع حرم تاکید کرد: باید با مقصران حادثه تروریستی و کسانی که می خواهند کشور را ناامن کنند برخورد قاطع شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اشرف کشانی امروز در گفت و گو با گلستان ما ضمن محکومیت حوادث تروریستی حرم شاهچراغ که منجر به شهادت زائران و کارکنان حرم شد، اظهار داشت: این اقدامات تروریستی باعث هوشیاری و هوشیاری بیشتر مردم ما شده است و توطئه های دشمنان را نیز بیشتر می کند. دشمن خنثی خواهد شد

وی با بیان اینکه مردم خواهان امنیت هستند، افزود: مردم همیشه در صحنه های مختلف از جمله راهپیمایی 22 بهمن، روز قدس و… با لباس های مختلف حضور دارند و نشان داده اند که عاشق انقلاب اسلامی و جایگاه هستند. مقام معظم رهبری».

همسر شهید مدافع حرم در پاسخ به زنان توهین کننده به حجاب گفت: اکثرا فریب خورده اند، ما امنیت کشورمان را قطره قطره مدیون خون شهدا هستیم.

کشانی ادامه داد: مادر شهید شهید اسماعیل محمدی را می شناسم که 40 سال است شب تا صبح نخوابیده و می گوید می ترسم بخوابم و پسرم بیاید پشت در منتظر بماند. فهمیدن

وی با اشاره به اینکه همه ما مدیون خون شهدا هستیم، گفت: تروریست هایی که در کشور ویرانی می کنند و ناامنی ایجاد می کنند ایرانی و مسلمان نیستند.

همسر شهید مدافع حرم افزود: ببینید داعش در یک روز 3 هزار زن و دختر مسلمان را در موصل عراق برهنه فروخت.

وی با اشاره به اینکه عده ای در کشور آب به آسیاب دشمن می ریزند، گفت: دانش آموزی در مدرسه ایست قلبی می کند و به سرعت تاثیر می گذارد اما افسر امنیتی که در شهرگش آمل بریده شده خانواده ندارد. چرا هیچکس اعتراض نمی کند، یا یک پلیس دیگر سوزانده می شود، اما اعتراضی وجود ندارد، ما واقعا امنیت کشورمان را مدیون ارتش هستیم.

همسر شهید مدافع حرم ادامه داد: کسانی که شعار زن، زندگی و آزادی می دهند، عاقبت آزادیشان چیست؟ کسانی که روسری خود را برمی دارند و سگ را در آغوش می گیرند بدانند که در سایه امنیت خود این کارها را انجام می دهند.

وی بیان کرد: فریب خوردگان باید بدانند که به سینه چه کسانی سنگ می زنند، دشمن هرگز به فکر مردم ایران نیست و به هیچکس رحم نمی کند، این روزها در هر شهری شهید می دهیم و مردم هوشیارتر می شوند.

همسر شهید مدافع حرم گفت: کسانی که در کوچه و خیابان شعار می دهند به هیچ چیز نمی رسند، این حکومت امام زمان(عج) است، این حکومت زوال ناپذیر است.

همسر شهید مدافع حرم تاکید کرد: باید با مقصران حادثه تروریستی و کسانی که می خواهند کشور را ناامن کنند برخورد قاطع شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید