حادثه تروریستی حرم شاهچراغ دست دشمنان را بر علیه مردم چرخاند / ملت ایران اجازه نمی دهد دشمنان به کشور آسیب برسانند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم دیلیجان و محلات در مجلس در گفتگو با دیار آفتاب; وی با اشاره به حادثه تروریستی حرم شاهچراغ و حضور باشکوه مردم برای محکومیت این حادثه تروریستی گفت: حوادث اخیر به وضوح دست دشمنان را به ملت ایران نشان داده و تفرقه بین دستگاه های اطلاعاتی جبهه استکبار و استکبار را ثابت کرده است. کشورهای آمریکا و عربستان سعودی و رژیم منحوس صهیونیست های قلابی مستقیما از آنها حمایت می کنند و از سوی دیگر جاسوسان و منافقین بین المللی و عناصر داخلی و خارجی ضد انقلاب نیز به میدان آمده اند و البته نقش گروه های داعش و تروریست های خونخوار که هنر دیگری جز کشتار و خونریزی ندارند، بسیار به چشم می خورد.

وی افزود: دشمنان برای اتحاد مردم و اختلافات در کشور سناریوهای مفصلی تهیه کردند و با سوء استفاده از حوادث داخل کشور، با توپخانه سنگین رسانه ای افکار عمومی مردم را با دروغ های بی وقفه بمباران کردند.

سلیمی گفت: حوادث دردناک شاهچراغ، دست پلید دشمنان را بر مردم آشکار کرد و نقشه های شوم آنان را آشکار کرد و وقتی مردم متوجه شدند دشمن ایران عزیز را هدف قرار داده است، به میدان آمدند و از ارزش های اسلامی و میهن دفاع کردند. .

وی ادامه داد: مردم فهمیدند که دشمن تجزیه ایران را در افکار شوم خود پرورش داده و تاریخ آنها جنگ داخلی و نابودی اقتصاد و معیشت مردم است. بسیار مرموز و شیطانی بود.

نماینده مردم دیلیجان و محلات در مجلس افزود: دشمنان قسم خورده ایران اسلامی و انقلابی هنر دیگری جز خونریزی و کشتار ندارند و جز کشتن بیگناهان آموزش دیده اند و اینها هدف رسانه های فاسدی هستند. بین المللی. .

وی با بیان اینکه دشمنان با اغتشاشات در کشور نفوذ کرده و جرأت کردند علیه امنیت کشور اقدام کنند و این برای مردم قابل قبول نیست، گفت: اعتراض باید در جای خود بررسی شود و اعتراض تجاوز به جان و مال بود. . مردم و خسارات بیت المال متفاوت است و متأسفانه عده ای که از جو رسانه ای دشمن به وجد آمده بودند در این حوادث نقش آفرینی کردند و در جنگ علم و دانش فریب توطئه های دشمنان را خوردند و به جای سران در شورش ها، جوانان کاملا فریب خوردند.

سلیمی با اشاره به سخنان سردار سلامی در مراسم شهدای شاهچراغ گفت: همانطور که فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فرمودند امروز پایان اغتشاشات است و جوانان باید هوشیار باشند و دست پلید دشمنان را در این راه ببینند. این حوادث و همه باید به دشمنان شرور اجازه داد کسانی که قصد جان مردم را دارند توسط نهادهای امنیتی و اطلاعاتی شناسایی و به سزای اعمالشان برسند.

وی افزود: دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی کشور قطعاً اجازه نخواهند داد دشمنان خونین ایران به جان و مال مردم آسیب برسانند و مردم پشتیبان سرسخت نیروهای مسلح کشور هستند و در راهپیمایی روز جمعه مردم نقاط مختلف کشور حمایت خود را از مردم نشان دادند. نظام اسلامی ایستادند و رسانه های فاسدی که تجمعات چند نفری را پوشش می دهند، چرا غوغای انقلابی میلیون ها ایرانی را نمی بینند؟

نماینده مردم دیلیجان و محلات در مجلس با بیان اینکه دشمن به دنبال دروغ پردازی و دروغ پردازی است و دست پلید دشمنان نیز در حوادث زاهدان آشکار می شود، گفت: چرا رسانه های خونخوار استکبار در مورد آرتین سکوت می کنند. که تنها بود و این نشان می دهد که دشمن به دنبال حقیقت نیست و فقط فریب می دهد

وی تاکید کرد: مردم ایران در راهپیمایی روز جمعه به صراحت نظر خود را اعلام کردند و حمایت خود را از آرمان های نظام و رهبری اعلام کردند، البته در حوزه هایی که کم کاری و عقب ماندگی وجود دارد باید مشکلات جبران شود. اقدام و راه حل های فوری انجام دهید.

سلیمی با اشاره به اینکه متأسفانه در حوزه اقتصادی و فرهنگی عقب مانده ایم، گفت: باید تلاش بیشتری شود و همه باید در میدان مبارزه کنند همچنان که در عرصه نظامی نیز به بازدارندگی بی سابقه ای دست یافته ایم. بیایید در مناطق مختلف با دشمن بجنگیم.

وی با بیان اینکه املاک کلاهبرداری شده باید توبه کنند و از مردم عذرخواهی کنند، گفت: در بیانیه توضیحی وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه و فردی که در گذشته نماینده مجلس ششم بوده، بسیاری از مسائل روشن شد. ، که به وضوح به عنوان رابط سازمان های جاسوسی شناسایی شد. چرا باید از شورشیان حمایت کنم و سوال اینجاست که چرا برخی در برخی مسائل شبانه موضع می گیرند اما در این مورد سکوت می کنند؟ و املاک باید دست دشمن را ببینند و در این امور اعلام برائت کنند.

نماینده مردم دیلیجان و محلات در مجلس تاکید کرد: مسئولان باید عبرت بگیرند و از مردم غیور و بصیر ایران عذرخواهی کنند.

وی خاطرنشان کرد: دشمن با پایگاه ایران مشکل دارد و هیچ فرقی بین دشمنان این جناح و آن جناح نیست و تاسف بارتر این است که برخی تصور کرده اند که می توانند رهبری قیام ها را به دست بگیرند و ما وی با ابراز تاسف گفت: باید با این فریب خوردگان برخورد کرد که خودشان تا کنون تنزل رتبه داده اند تا رهبر جنبش ضد انقلاب داعش شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید