ملت ایران اجازه آشوب علیه دشمنان را نمی دهد/ علم در کنار معنویت مشعل هدایت بشریت است

وی در جشنواره عاطفه ها در مدرسه شاه صنمی اراک گفت: جشنواره عاطفه ها نمادی از نشاط انفاق، ایثار و پیشرفت برای رسیدن به دستاوردهای خوب در جامعه است و در سال تحصیلی جدید همه باید بهتر باشند. آماده و قوی برای رشد و شکوفایی مدارس و مراکز آموزشی باشد.»

دری نجف آبادی تصریح کرد: همزمانی بهار تربیتی با ماه ربیع الاول و هفته پاسداری فرصت مغتنمی برای بهره گیری از برکات معنوی این ایام است و پاسداشت مقدس گنجینه ای ارزشمند برای حرکت موفق است. کشور در آینده و فتح قله های بلند.


ملت ایران به دشمنان اجازه ایجاد آشوب نمی دهد

وی ادامه داد: در چند روز اخیر درگذشت دلخراش خانم مهسا امینی‌کم مسئولان کشور را داغدار کرده و همه در تلاش هستند تا علت این حادثه ناگوار را مشخص کنند و عزم و اراده کافی برای برخورد قاطع با عوامل وجود دارد. و عوامل این حادثه و البته باید انجام شود.» مواظب بود که دشمن از این اتفاقات سوء استفاده نکند.

امام جمعه اراک گفت: در دوران انقلاب اسلامی همواره دشمنان به بهانه های مختلف به دنبال توطئه و قیام علیه ملت ایران هستند و جبهه استکبار به سرکردگی آمریکا به دنبال اغتشاشات خیابانی در کشور هستند و می خواهند سوء استفاده کنند. از جوانان

دری نجف آبادی افزود: در این حادثه اخیر عده ای با اغتشاشات، تخریب اموال و بیت المال و کشتار مسئولان نظامی و انتظامی به دنبال تجزیه طلبی و اغتشاش در ایران اسلامی هستند و خوشبختانه ملت ایران هوشیار است و اجازه نخواهد داد دشمنان برای ایجاد شورش


کمک 2 میلیاردی خیرین استان مرکزی در جشن عاطفه ها

وی ادامه داد: کمک 2 میلیاردی خیرین استان مرکزی در جشن عاطفه ها نشان می دهد که فرهنگ دینی در بین مردم استان زنده است و خوشبختانه این استان همواره در اقدامات دینی و کمک به نیازمندان خوش درخشیده و رفته است. یک تاثیر ماندگار ایمان و خیرخواهی باید همیشه در جامعه زنده و پویا باشد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: دانش آموزان نسلی سرافراز هستند و همه ما باید در پرورش و پرورش این میوه ها با بهترین کیفیت تلاش کنیم و اجازه ندهیم آفات و موانعی برای تحصیل این عزیزان مشکل ایجاد کند. جلوگیری از ایفای نقش در پیشرفت. تبدیل شدن به یک دولت

امام جمعه اراک تصریح کرد: دانش آموزان ثروت گرانبهای نظام و خانواده های اسلامی هستند و توجه به تربیت و تربیت صحیح و اسلامی فرزندان از الزامات مهم گام دوم انقلاب است.


در گام دوم انقلاب، استان مرکزی باید برای فتح قله های بلند پیشتاز و پیشرو باشد.

دری نجف آبادی گفت: تقویت و ترویج فرهنگ حکومت داری، روحیه جهادی و انقلابی یک ضرورت مهم برای فتح قله های مرتفع است و استان مرکزی که ولایت ائمه انقلاب و شهدای سرافراز است، همواره مورد توجه بوده است. حماسه در تاریخ و در گام دوم انقلاب باید قله را فتح کنیم پیشگام و پیشگام باشیم.

وی یادآور شد: مشکلات در سایه تلاش جهادی و تلاش شبانه روزی حل می شود و می توان با الگوبرداری از حماسه ها و تجربه های گذشته در انقلاب مانند پاسداشت مقدس، به بزرگترین موفقیت ها دست یافت.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: بگذارید فرزندان غیور ایران اسلامی استعداد و توانایی خود را با همت و دانش جهادی با عمل به کار ببندند و در پیشرفت کشور نقش آفرینی کنند و ایران اسلامی یک کشور است. از مردمان فرهیخته و فاتحان قله های بلند و نسل جدید باید با الگوبرداری از آنان آماده ساختن ایرانی مقتدر در همه ابعاد شود.


علم در کنار معنویت مشعل هدایت بشریت است

امام جمعه اراک افزود: علم بدون عمل، تربیت، اخلاق و پشتوانه معنوی ارزشی نخواهد داشت و انقلاب اسلامی با معنویت به دستاوردهای بزرگی دست یافت و معنویت یکی از لازمه های پیشرفت در گام دوم و امروز حل مشکلات کشور است. در عرصه های مختلف از مسیر معنویت و علم مبتنی بر ایمان و خانواده حذف خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: علم در کنار معنویت مشعل هدایت بشر است و جامعه اسلامی به وجود دانش آموزان و طلاب افتخار می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید