زندگی پیامبران و مشعل داران معصوم برای هدایت نسل جوان/ تروریسم و ​​افراط گرایی در جهان افزایش یافته است.


ساعت: 15:34
تاریخ انتشار: 08/08/1401
کد خبر: 1907069

حجت الاسلام والمسلمین اشفق واحدی گفت: تبیین پیام قرآن و ترویج سیره ائمه برای نسل جوان ضروری است زیرا تروریسم و ​​افراط گرایی در جهان افزایش یافته و این پدیده شوم تهدیدی مستقیم برای نسل جوان است. نسل جوان

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام والمسلمین اشفق واحدی کارشناس مذهبی و امام جمعه ملبورن در گفتگو با خبرنگار عصرهامون گفت: شناخت مفاهیم و منویات قرآن کریم مصداق شناخت اسلام و دین الهی است. بنابراین جوامع امروزی، به ویژه نسل جوان، باید پیام قرآن را تبیین کنند و سیره ائمه اطهار را دنبال کنند. روحش شاد.

وی افزود: پیروی از معارف و منویات اهل بیت مشعل و منبع الهام برای بشریت به ویژه برای همه مذاهب و مذاهب اسلامی است.

وی ادامه داد: تربیت نسل جوان یکی از وظایف اولیه و حساس والدین است و باید فرزندان و نسل جوان را به پیروی از سیره ائمه اطهار و پیروی از پیام قرآن هدایت کنند.

حجت الاسلام واحدی تاکید کرد: تروریسم و ​​افراط گرایی در دنیا افزایش یافته است و این پدیده شوم تهدیدی مستقیم علیه ملت های مسلمان از جمله نسل جوان است بنابراین باید برای مقابله با این تهدید آماده باشیم.


این کارشناس مذهبی خاطرنشان کرد: آمادگی برای مقابله با توطئه های دشمن در گرو رعایت آموزه های دین مبین اسلام و استفاده از معارف قرآن و سیره ائمه اطهار(ع) است.

وی تصریح کرد: ما انواع تروریسم و ​​ظلم در کشورها را قویا محکوم می کنیم و معتقدیم که برادری و وحدت اسلامی جز در راه قرآن و التزام به مبانی اسلام محقق نمی شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید