پیروی از راه معصوم و ولایت فقیه تنها راه سعادت است/ در فتنه پیازی بهانه حجاب و هدایت است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ زهرا روستا مسئول بسیج جامعه زنان خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار شرق با اشاره به اینکه امروز بشریت در مسیر سعادت و توسعه قرار دارد و همه خطوط انحرافی به میدان آمده اند تا راه درست را طی کنند، تنها نشانه روشن راه معصومین و بیگناهان ما را به سلامت به خانه می رساند. فرمود: ما نباید این نعمت را بپذیریم. از خود دریغ کنیم و امروز باید با توسل به رحمت الهی به هدف خود برسیم.

وی با تسلیت ایام فاطمیه خاطرنشان کرد: با عظمت شخصیت دختر پیامبر(ص) باید گفت که شاید انتخاب های فاطمه باعث شد که فاطمه و انتخاب های عبادی او، انتخاب های زندگی شخصی او باشد. در عرصه بندگی، ارتباط با خداوند متعال، دختر پیامبر بودن، همسر علی و مادر حسنین بودن، مقام او را به قدری بالا برد که ما نسبت جبرئیل را با او داریم و آن ها به حساب می آیند. محدث .

دهکده ادامه داد: آنچه در بیان زندگی زن با نگاه سطحی به انسانیت مغفول مانده همچنان عظمت عجیبی است و این آینه نمای کامل شخصیت او نیست چرا که ظرفیت وجودی ما از درک این جایگاه عاجز است، بلکه رمزهاست. از زندگی او به ما بدهد این الهام بخش است که همسر علی علی است که شخصیت بزرگی دارد و همسرش نیز پیامی دارد.


حضرت زهرا علیهاالسلام تنها قرائت صحیح زنان است

رئیس جامعه بانوان بسیجی خراسان جنوبی تصریح کرد: حضرت زهرا(س) را می توان تنها قرائت صحیح زنان دانست، زیرا خود حضرت خوجت می فرمایند در زندگی ایشان بزرگترین الگو برای حکومت جهانی من وجود دارد، این نشان می دهد که فاطمه(س) تصویری روشن و صریح از میانبر است، آنچه که نادیده گرفته می شود رفتار اجتماعی و زندگی سیاسی اوست.

به گزارش روستا، حضرت زهرا(س) از شرایطی که در آن قرار دارند و وظیفه ای را که انجام می دهند درک فوق العاده ای دارند که در 11 سال زندگی مشترک با حضرت علی(ع) حتی در میدان جنگ و لحظه لحظه ها در کنار ایشان هستند. لحظه به لحظه او نقش بازی می کند.

وی درباره شخصیت سیاسی حضرت فاطمه زهرا(س) نیز گفت: وقتی حساس ترین لحظه زندگی ایشان فرا می رسد و تحریف واقعیت می خواهد، با تمام قوا به میدان می آید، نه تنها تکلیف خود را تعیین می کنند، بلکه او نه تنها تحلیل خوبی از اتفاقات دارد، بلکه اقدامات توضیحی بسیار عالی هم در سطح بیانی مانند خطبه ها و بیانیه ها دارد، بلکه درگیری هایی مانند عدم پذیرش ملاقات عده ای که نشان از آنهاست. موقعیت هایی که تصمیم و برنامه می گیرند، نه موقعیت ها. او برای همیشه باقی خواهد ماند و به بشریت خواهد رسید و الگویی برای جهان خواهد شد.


شریک شدن با دشمن، به بیراهه رفتن

این بانوی فعال در عرصه سیاسی و اجتماعی ادامه داد: بانویی که بیش از دو دهه از عمرش نمی گذرد نقش جالبی در تحول بشریت دارد و یا حتی چهره مشترکی دارد هر جا که این اتفاق بیفتد، باید بدانیم که ما از جهان خارج شده ایم. راه راست .

رستا به سخنان مقام معظم رهبری در 10 آذر 1358 اشاره کرد و از حاضران خواست این متن را مطالعه کنند و افزود: در فضای آزاد اندیشی به دور از همه هیاهویی که وجود دارد، حجاب مظهر قداست است. در مقایسه با امور بسیار مهمتر گناه کوچکی است.

به گفته وی، در این یاغی پیاز از قبل می توان لایه لایه بودن او را دید، شاید بهانه ای برای حجاب و ارشاد باشد، اما اصلاً اینطور نیست، خودشان اعتراف می کنند که در مرحله بعد حجاب از واقعیتشان برداشته می شود. و مواضع درونی و پایان خواهد بود. ما به هسته پیاز می رسیم و می بینیم که سعی می کنند ستون انقلابی و تیرک چادر را با بالا آمدن، تکان و پایین رفتن چادر از بین ببرند.


حملات به رهبری

مسئول بسیج جامعه زنان خراسان جنوبی تاکید کرد: همه این محدودیت ها و تحریم ها اکنون متوجه رهبری جامعه اسلامی است که توانسته موازنه قوا را در منطقه به نفع اسلام تغییر دهد.

این روستا این سوال را مطرح کرد: در فضای آزاد اندیشی بهتر است به اسلام کمک کرد یا تضعیف این حرکت یعنی رد قانونی که 1400 سال پیش وضع شده است نه از ابتدای خلقت و اولین قدم این است. برای رد استبداد می دانی؟یا ناخودآگاه باید با طاغوت کاری داشته باشم و اگر سخنان طاغوت از مواضع من شنیده شود و از زبانم بیرون بیاید، به وضوح نشان می دهد که من اشتباه محاسبه کرده ام.

به گفته وی، در شرایط کنونی ابتدا باید تلاش کنیم که وجه مشترکی با دشمن نداشته باشیم. دوم، ما باید هدف و معنای اولیه سیبیل دشمن را تشخیص دهیم. حجاب در جامعه دغدغه دشمن نیست. واقعیت حجاب روشن است. حضرت علی راه بهشت ​​را بلد است فرمودند برخی از مشکلات و نگرانی ها و غم ها و مشکلات شما به خاطر رعایت عفاف و حجاب است. واقعیت حجاب چنین است و هر فطرت پاکی حقیقت حجاب را می پسندد و برای حفظ سلامت، امنیت، شخصیت و هویت، حفظ کرامت مطلوب است.


لزوم شناخت وضعیت موجود

وی گفت: اما داستان از جایی شروع می شود که روایت حجاب به گونه ای دیگر اتفاق می افتد و بر اساس ادبیات دشمن است که جامعه را دوقطبی می کند.

به گفته وی، من یک بانوی پرهیزکار، اگر این موضوع را تشخیص ندهم، خیلی راحت در ردیف ظالمان قرار می‌گیرم و نمی‌توانم انتخاب خوبی داشته باشم، بنابراین داستان‌ها یا خواندنی‌ها از حقایق موجود در جامعه است. بسیار مهم است که بدانیم این دشمن ادبیات چیست. هدف مغرضانه رهبر معطوف به مقدسات دین و آیات الهی و آنچه قرار است مرا به مقصد برساند.

روستا تاکید کرد: اگر امروز باور داشته باشیم که روسری و روسری من برداشته می شود، شاید بحث جدی نباشد، هدف گرفتن توحید از من است، این همان چیزی است که باید از این مرحله برای من خوشبختی کند.

به گفته وی، من خالقم و خدای یگانه و حقیقت یگانه جهان و بشریت اراده کردم که سلامت و امنیت جامعه در گرو حفظ حجاب باشد و در پس این هزاران مصلحت دیگر آیه الهی نهفته است. اولین مسئله در این حکم الهی، بندگی و بندگی و اطاعت از توحید است، دینداری و اهتمام به دستورات الهی شاید مهمتر از روح عمل باشد، امروز این هویت دینی از ما سلب می شود.


حضور پر برکت رهبری

مسئول بسیج جامعه زنان استان با اشاره به اینکه اگر تاریخ را مطالعه کنیم می توانیم از اتفاقات زیادی که رخ داده عبرت بگیریم و آنها را سرلوحه کار خود قرار دهیم، تاکید کرد: ما رهبری داریم که شخصیت های سیاسی، نظام بین الملل. در برابر خرد، تیزبینی و تسلط و احاطه آنها بر دنیای موجود و مدیریت گذر از این چرخش تاریخی و مدیریت بحران ها به قدری موفق بوده است که می توان استدلال کرد که ایران در بهترین حالت خود است، اما چرخنده صحنه و کسانی که به دنبال تحریف هستند و دروغ می گویند، می خواهند وضعیت را برعکس جلوه دهند.

روستا ادامه داد: سرلشکر قاسم سلیمانی می گوید ما در جنگ 33 روزه لبنان پیش آقا آمدیم و ایشان گفتند که شبیه جنگ خندق است و شما به پیروزی خواهید رسید. دشمن نقشه عملیاتی آنها را به چالش کشید و این صحبت ها ما را متعجب کرد که من و سید حسن نصرالله از این موضوع خبر نداشتیم، اما او جهان اسلام را خوب می بیند و با این مسائل و حساسیت های جهان اسلام و آنچه واقعاً گفته است ارتباط دارد. ، این اتفاق می افتد و مانند یک پیشگویی است.

به گفته وی، چنین نعمتی که به سعادت بشر می انجامد، امروز به اعتراف خود آنان، عالم سیاسی و شخصیتی بالاتر از او در جهان وجود ندارد، باید از ما سلب شود.

وی تاکید کرد: البته باید به این نکته توجه داشت که باید بر آنچه که پرچم و نمایان ترین آن است، یعنی عفاف و حجاب تاکید شود و امروز بانوی ما در این پیچ تاریخی خاطره ای از خود به یادگار بگذارد که این را انتخاب کنید. این وظیفه الهی است که به آن پایبند باشیم و سیاستی اتخاذ کنیم که به جهانیان اعلام کند که امروز تمام فناوری در مقابل ایدئولوژی شکست خورده است و ایدئولوژی حرف برتر است و دشمن خسته شده است.

وی ادامه داد: دشمنی که در قطب شرق و غرب است 43 سال است که تجربه تلخی از قدرتی متکی بر خدا دارد و هر روز طبق روایات الهی مورد حمایت قرار می گیرد و خداوند به این جبهه صالح کمک می کند و بیرون است. و روز به روز با دنیا صحبت می کرد.

به گفته وی، این امنیت، رفاه، پیشرفت و دسترسی به فناوری، چشم دشمن را کور کرده و در فضای مجازی، در حوزه فرهنگ و اقتصاد از همه فنون استفاده کرده است و پوشاک و کوچکترین امیدی در ادامه حیات او ایجاد خواهد کرد. دشمنان، اما با درایت و درایت ملت ما موفق نخواهد شد.


استفاده از هر فرصتی برای تبیین دین

وی تاکید کرد: امروز جوانان فهیم، باهوش و معنوی بیشتری نسبت به جوانان حفاظت مقدس داریم. اگر در اوایل انقلاب اقوام ما امکانات بسیار کمی داشتند، امروز همین رسانه است که جوانان و نزدیکان ما در جریان انقلاب چه گفته اند و چه کار کرده اند، چندین سال است که در صحنه های مختلف دیده و تجربه کرده ام. پدیده به منافقانی که امروز نقاب های دروغین می زنند، همه کینه توزی ها و زبانشان را به راحتی می توانیم به همه برسانیم و سختی پیام رهبر انقلاب الان وجود ندارد.

به گزارش دهکده، می توان از تمامی این توانایی ها برای تبیین برای ادامه راه حضرت زهرا(س) در تبیین و جلوگیری از تحریف روایات و تلاوت ها استفاده کرد و همچنین این حرکت را تا ظهور آخرین پدیده تاریخی ادامه داد. حقیقت روشنی از وجود منجی بشریت آشکار خواهد شد و همه مقاومت کنندگان شیرینی مقاومت و شجاعت و تلاش و کوشش آنها را در برابر دشمن آن روز خواهند چشید.

وی تاکید کرد: شرم آور است که این مواد را از دست می دهیم. با مطالعه دقیق تاریخ با آزاداندیشی و روشنفکری و انتخاب آگاهانه، قطعاً تصمیماتی خواهیم گرفت که نسل های آینده به آن افتخار کرده و به آن تبریک خواهند گفت. زهرا علیهاالسلام آرزوی جوانان عزیزمان را برآورده، به سلامتی و برکت خواهند رسید.

وی گفت: شاید این رویارویی ها و چالش ها با دشمن آزاردهنده باشد، اما باید با پیروی از سیره حضرت زهرا (سلام الله علیها) ریشه این چالش ها را به درستی شناخت، در غیر این صورت رفتار در سبک زندگی ما نادرست به نظر می رسد. ‘

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید